sobota, 1 maja 2021

Podsumowanie czytelnicze kwietnia


Pod względem czytelniczym kwiecień mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Nie wiem czy po prostu mam w ostatnim czasie ciągle chęć na czytanie i dlatego idzie mi tak dobrze, czy może zaczęłam trafiać na lepsze książki, ale nie narzekam. W kwietniu udało mi się przeczytać aż trzynaście książek, co jest dla mnie bardzo dużym wynikiem, którego w ogóle się nie spodziewałam. W tym miesiącu na moim profilu na bookstagramie trwało także wyzwanie #KwiecieńzArmentrout, więc udało mi się poczytać także kilka pozycji po angielsku tej autorki, więc ogółem uznaję ten miesiąc za bardzo udany. A cała lista prezentuje się tak:

  • Laura Kneidl, Someone to Stay - ★★★★★★★★★☆
  • Kristen Callihan, Ukochany Wróg - ★★★★★★★★★☆
  • Alexis Hall, Materiał na Chłopaka - ★★★★★★★★★☆
  • Corinne Michaels, Zawalcz o Mnie - ★★★★★★☆☆☆☆
  • Jennifer L. Armenteout, Wicked - ★★★★★★★☆☆☆
  • Jennifer L. Armentrout, Torn - ★★★★★★★★☆☆
  • Jennifer L. Armentrout, Brave - ★★★★★★★★☆☆
  • Vi Keeland, Rywale - ★★★★★★★★★☆
  • Kirsty Moseley, Chłopak, który oszalał na moim punkcie - ★★★★★★★★☆☆
  • Claire McFall, Przewoźnik - ★★★★★★★★☆☆
  • Claire McFall, Intruzi - ★★★★★★★★☆☆
  • Mona Kasten, Begin Again - ★★★★★★★★★★ (reread)
  • Casey McQuiston, Red, White & Royal Blue - ★★★★★★★★★★ (reread)



NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Nie dam rady wybrać jednej najlepszej książki, jaką przeczytałam w kwietniu, dlatego zdecydowałam się wymienić te, które podobały mi się najbardziej i zasługują na uwagę: "Materiał na Chłopaka" Alexis Hall, "Ukochany Wróg" Kristen Callihan, oraz "Someone to Stay" Laury Kneidl. Chociaż zupełnie szczerze mogłabym tu wymienić praktycznie wszystkie pozycje, bo nie mam do czego się przyczepić i świetnie się bawiłam czytając większość z nich. Nie wymieniam tutaj oczywiście książek, których robiłam reread w tym miesiącu.


NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Może nie najgorsza, bo to duże słowo, ale moim rozczarowaniem w tym miesiącu było "Zawalcz o Mnie" Corinne Michaels... Pisałam już szczegółowo dlaczego nie przypadła mi ta część do gustu w mojej recenzji, więc zainteresowanych odsyłam do niej, ale tak - to nie było coś, czego się spodziewałam. Irytujący bohaterowie skutecznie odebrali mi przyjemność z lektury. Mimo wszystko nadzieje pokładam w trzecim tomie i zdecydowanie serii nie skreślam, bo pierwsza część była świetna, a potknięcia się zdarzają.


A jak kwiecień wypadł u was? Ile książek przeczytaliście?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia