poniedziałek, 1 listopada 2021

Podsumowanie czytelnicze października


Za nami kolejny miesiąc, więc tradycyjnie czas go podsumować! Tym razem już niestety nie miałam tak wiele czasu na czytanie, dlatego udało mi się skończyć siedem książek, ale trafiłam też na kilka perełek. Jestem też bardzo zadowolona z tego, że wreszcie sięgnęłam po kilka angielskich książek, które leżały na moim stosiku od dłuższego czasu. Niestety były też i gorsze pozycje, ale cóż - zdarzają się i takie. Ogółem mogę uznać ten miesiąc za udany, a tak prezentuje się cała lista:

Alexandra Bracken, Lore - ★★★★★★★★☆☆
Elena Armas, The Spanish Love Deception - ★★★★★★★★★★
Samantha Young, To, co najcenniejsze - ★★★★☆☆☆☆☆☆
A. L. Jackson, Chwyć mnie - ★★★★★★☆☆☆☆
Elle Kennedy, Podbój - ★★★★★★★★★★ (reread)
Jennifer L. Armentrout, From Blood and Ash - ★★★★★★★★☆☆
Vi Keeland & Penelope Ward, Miłość w zamkniętej kopercie - ★★★★★★★★★☆


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:


Myślę, że nie będzie zaskoczeniem, jeśli wymienię tutaj "The Spanish Love Deception" Eleny Armas, ponieważ tylko o niej mówiłam przez ostatni miesiąc. Absolutnie się w tej historii zakochałam - w bohaterach, w ich miłości, w tych najmniejszych szczegółach, które sprawiły, że ta historia była taka dobra. Zdecydowanie jest to jeden z najlepszych romansów z wątkiem udawanego związku, jaki w ogóle kiedykolwiek miałam szansę czytać. I mam ogromną nadzieję, że wyjdzie polska wersja tej książki, bo każdy musi ją koniecznie przeczytać!

NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:


Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek napiszę w tej kategorii o tej autorce, ale strasznym rozczarowaniem okazała się być książka "To, co najcenniejsze" Samanthy Young. Wymęczyłam ją niesamowicie i był to pierwszy romans od dawna, w którym tak mocno nie kibicowałam głównej parze. Nie potrafiłam się do nich przekonać, nie polubiłam się z głównym bohaterem i niestety po drodze bardzo wiele rzeczy nie wyszło. Miałam duże oczekiwania, a z ulgą przewróciłam ostatnią stronę.

A jak wyglądał wasz październik? Jaka książka spodobała wam się najbardziej?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia