środa, 15 kwietnia 2020

Ella Frank - Try



Seks. Logan Mitchell uwielbia go, od kiedy w młodym wieku zdał sobie sprawę z tego, że jest seksowny. I nie ma problemu z wykorzystaniem tego na swoją korzyść. Zarówno mężczyźni, jak i kobiety wpadają do jego łóżka — w końcu Logan nie jest kimś, kto dyskryminuje.
Żyje według jednego motta — jeśli coś go interesuje, to dlaczego nie spróbować i... skosztować?

Tym razem ma apetyt na Tate Morrisona.

Przystojny barman, który dopiero, co zatrudnił się w ulubionym barze Logana, właśnie kończy upiorny czteroletni związek ze swoją byłą żoną. Zaczyna od nowa i ostatnie, o czym myśli, to romans. Niestety przykuł uwagę Logana, a ten zawsze dostaje to, czego chce.

Logana nie kręcą związki, a Tate'a mężczyźni. Jednak, co by się stało, gdyby każdy z nich złamał swoje postanowienia... chociaż na chwilę?


Na początku roku miałam okazję przeczytać serię PresLocke napisaną przez Ellę Frank w duecie z Brooke Blaine i niemalże od razu się zakochałam. Bohaterowie byli charyzmatyczni, historia lekka i niewymagająca i wszystko to złożyło się na to, że lektura tej serii była czystą przyjemnością. Dlatego kiedy otrzymałam informację, że wydawnictwo zamierza wydać historię Tate'a i Logana, którzy w tamtej serii także się pojawiali, od razu się zgodziłam. Muszę jednak przyznać, że nie jestem do niej do końca przekonana.

Tate Morrison jest właśnie w trakcie rozwodu ze swoją okropną żoną, która niczego mu nie ułatwia. Pracuje jako barman i nie narzeka na powodzenie u kobiet, nie jest jednak zainteresowany wplątywaniem się w kolejny związek, nie dla niego są też przelotne romanse. Gdy w jego barze pojawia się Logan Mitchell - facet znany z tego, że zalicza każdego, kto mu wpadnie w oko, jego życie obraca się o sto osiemdziesiąt stopni. Ponieważ zawiesza oko na Tacie, a jeśli Logan czegoś zapragnie, to nigdy się nie poddaje. Jest tylko jeden problem - Tate nigdy nie był z żadnym mężczyzną i zupełnie nie rozumie swojego zainteresowania Loganem.

Tate i Logan są mi znani jako para będąca w stabilnym związku, dlatego dziwnie było cofnąć się do ich początków. Oboje są tak zupełnie różni, a początek ich relacji tak niecodzienny, że na początku kompletnie nie widziałam dla nich przyszłości. Logan to żigolak, lubiący zabawę wszędzie i z każdym, zresztą autorka nie oszczędza nam szczegółów jego podbojów, a Tate jest spokojny, opanowany, przechodzący przez rozwód po nieudanym, kilkuletnim małżeństwie. Gdy spotykają się z klubie, w którym pracuje Tate, obydwoje od razu wzbudzają w sobie zainteresowanie. Z taką różnicą, że Logan nie ukrywa swoich myśli i pragnień zaciągnięcia barmana do łóżka, a Tate irytuje się jego nachalnością i brakiem zrozumienia dla tego, że, cóż, nigdy nie interesowali go mężczyźni. Logan jednak się nie poddaje i każdego wieczora pojawia się w klubie z nadzieją, że w końcu złamie Tate'a.

Mój największy problem z tą pozycją jest taki, że nie ma tu żadnej fabuły. Tak naprawdę cała książka, a jest dość gruba, to opisy tego jak Logan i Tate tańczą wokół siebie oraz uprawiają seks. Bardzo dużo seksu. Tak dużo, że momentami się nudziłam i niektóre sceny pomijałam, bo nawet ja mam swoje granice i co za dużo, to niezdrowo. Na dodatek większość z nich to była powtórka wcześniejszych scen. Ta historia to w całej swojej okazałości erotyk bez większego nacisku na rozwój fabuły, bohaterów i ich relacji. A bardzo zabrakło mi tego rozwoju ich związku w sferze emocjonalnej, bo kiedy zaczęło się rodzić jakieś uczucie, kompletnie nie potrafiłam się do tego przekonać. To historia o biseksualnym facecie i facecie hetero, który na nowo poznaje swoją seksualność - i nic więcej. O ile seria PresLocke również nie jest żadnym majstersztykiem, tak tam przynajmniej działo się coś interesującego i bohaterowie byli żywi. Bardzo mi tego zabrakło tutaj. Kompletnie nie potrafiłam się wkręcić i przez większość czasu się nudziłam.

Trzeba jednak przyznać, że książka wreszcie zaczęła się robić interesująca pod koniec, kiedy pojawiło się trochę dramatyzmu i w życie bohaterów wkradły się problemy. Dopiero wtedy poczułam, że autorka zaczęła ich rozwijać i nadawać im jakichś cech, żeby nie wypadali nudno. Mam nadzieję, że w drugim tomie skupi się mniej na ich relacji fizycznej, a bardziej rozwinie ją pod względem uczuciowym. Bardzo chciałabym zobaczyć jak ich połączenie rozwija się na głębszym poziomie i staje się czymś więcej, niż czystym fizycznym przyciąganiem.

"Try" to bardzo lekki, niewymagający erotyk m/m, nie zrobił na mnie jednak większego wrażenia. Miałam dość duże oczekiwania, autorka niestety nie do końca je spełniła. Mam jednak nadzieję, że drugi tom zostanie lepiej rozwinięty i bohaterowie dostaną jakieś cechy i staną się bardziej realistyczni. Po takim zakończeniu zapewne sięgnę po kontynuację, wolałabym jednak nie zawieść się po raz kolejny.


Ella Frank jest amerykańską pisarką tworzącą powieści romantyczne, znana głównie ze swoich romansów m/m.




Tytuł: Try
Autor: Ella Frank
Seria: Pokusa. Tom 1
Data premiery: 25 marca 2020
Wydawnictwo: Kobiece
Liczba stron: 488
Ocena: 6/10

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu Kobiecemu :)


3 komentarze:

  1. Dzień dobry Nazywam się Mike Mougar jestem tutaj, aby podzielić się wielkim świadectwem mojego życia byłem leczyć z HIV przez lekarza Nazwa DR ADELEKE i zostały HIV dodatnie dla 5 lat widziałem lekarza E-mail w Internecie, więc skontaktować się z nim i wyjaśnić mu i śledzić instrukcje oto 6 dni później po zażyciu leku poszedłem na tekst HIV ku mojemu zaskoczeniu to negatywne mojej rodziny lekarz był zaskoczony mój mąż, który mnie porzucił był zaskoczony mój brat, jeśli nie, że jesteś pozytywny proszę doradzię, aby skontaktować się z nim teraz i zobaczyć dla siebie jego e-mail jest ( aoba5019gmail.com ), a także można skontaktować się z nim na WhatsApp +27740386124 

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł, a od siebie polecam bloga z opiniami rytualmilosny.co.pl który na pewno też jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia