niedziela, 8 kwietnia 2018

Meredith Wild, Chelle Bliss - Zmysłowa Dziewczyna z Miasta


Madison Atwood nigdy nie sądziła, że jej życie przybierze taki obrót. Kiedy jej ukochany mąż ją zdradza i żąda rozwodu, a jej prywatne życie trafia na pierwsze strony tabloidów Los Angeles, potrzebuje ucieczki. W tym celu wybiera się do Avalon Springs, cichego miasteczka, w którym nikt jej nie odnajdzie. Luke Dawson to samotnik, który mieszka w chatce na górze, zupełnie odseparowany od społeczeństwa. Ukryty w swojej oazie spokoju nigdy nie spodziewa się spotkać pięknej kobiety, pływającej nago w źródłach niedaleko jego domu. Kiedy następnego dnia Madison zupełnie przypadkowo odkrywa jego chatkę, jest zmuszona w niej zostać ze względu na zbliżającą się burzę. Ale przyciąganie między nimi jest coraz trudniejsze do odparcia - Madison pragnie ponownie poczuć się pożądana, a Luke tęskni za dotykiem kobiety. Wkrótce jednak okazuje się, że jedna pełna pasji noc nie wystarcza. Czy oboje będą potrafili się pożegnać, kiedy wreszcie nadejdzie ten czas?

"Rozważam niemożliwe... i czynię to możliwym."

"Zmysłowa Dziewczyna z Miasta" to książka, która niestety mnie zawiodła. Okazała się być historią, jakich pełno na polskim rynku, która nie zachwyciła mnie niczym nadzwyczajnym. Fabuła jest schematyczna, brakuje w niej zaskakujących zwrotów akcji, dramatów i uczucia. Zazwyczaj nie mam problemu z książkami, które są słodkie i niewymagające, a nawet bardzo chętnie po nie sięgam, ta niestety mnie nudziła. Miałam też problem z tym, że wszystko działo się w niej strasznie szybko. Wystarczyło kilka dni znajomości, a główni bohaterowie byli gotowi wyznać sobie miłość. Niestety przez błyskawiczny rozwój fabuły relacja między głównymi bohaterami wyszła bardzo sztucznie i nierealistycznie.

"Jesteśmy jak rzeki, przystojniaku. Płyniemy przez życie, dotykając różnych miejsc i zmieniając krajobraz wokół. Ale w głębi nurtu pozostajemy tacy sami. Jesteśmy wodą, mułem i kamieniami. Niezależnie od tego, co się stanie, to się nigdy nie zmienia. Nieważne, czy nadchodzi powódź, czy do naszego koryta dostają się jakieś nieczystości. My pozostajemy sobą."

Luke i Madison jako postacie zostali nakreśleni dobrze. Dzięki rozdziałom pisanym naprzemiennie z ich perspektyw, dane nam było wgłębić się w ich przemyślenia i uczucia. Niestety, jeśli chodzi o ich związek, nie czułam pomiędzy nimi nic, poza seksualnym przyciąganiem. To kolejny problem jaki miałam z tą książką - strasznie dużo scen seksu. Wydaje się, że przewijają się one od samego początku, do końca, co kilka stron. Jeśli ktoś lubi takie gorące erotyki, prawdopodobnie książka przypadnie wam do gustu, ja niestety czułam się nimi znużona, bo poza tym, nie działo się zupełnie nic.

"Życie jest zbyt cenne, by przez nie biec."

W książce brakowało mi bohaterów drugoplanowych i pogłębienia fabuły, poza związkiem Luke'a i Madison. Biorąc pod uwagę, że praktycznie każda ich scena kończyła się w łóżku, nic innego się nie działo. Owszem, gdzieś tam przewijały się jakieś inne postacie, ale nie na długo. Żałuję też, że przeszłość Luke'a została potraktowana tak powierzchownie. Jako były żołnierz, który wiele przeżył podczas wojny i nadal nie potrafił sobie z tym poradzić, dość szybko udało mu się przezwyciężyć swoje lęki. A osoba, która na pięć lat zamyka się na odludziu z powodu traumy, raczej nie zapomina o wszystkim tak szybko, za pomocą "niezwykle podniecającej kobiety". To był tylko kolejny przykład tego, dlaczego książka wydawała się być nierealistyczna.

"Doświadczenie warte przeżycia jest również warte tego, by doświadczać go w pełni."

Mimo wszystko, historia nie była najgorsza. Zdarzały się zabawne i urocze sytuacje, które ocieplały serducho, ale oczekiwałam od lektury trochę więcej. Było w niej więcej erotyzmu, niż samego romansu - więc jeśli szukacie takiej książki, "Zmysłowa Dziewczyna z Miasta" powinna wam się spodobać. Było lekko, przyjemnie, zabawnie, bez dramatu. Jednakże nie jest to książka, która zapada w pamięć.

Tytuł: Zmysłowa Dziewczyna z Miasta
Autor: Meredith Wild, Chelle Bliss
Seria: Zmysłowa Dziewczyna. Tom 1
Data premiery: 2018-02-28
Liczba stron: 336
Wydawnictwo: Edipresse
Tytuł oryginału: Misadventures of a City Girl
Ocena: 6/10

5 komentarzy:

  1. Chyba sobie odpuszczę. Lubię lekkie książki, ale z twojej recenzji wynika, że wcale nie jest zbyt dobra. A mimo wszystko od książek (nawet tego typu) oczekuję czegoś więcej niż tylko lekkości :)
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja mam podobne zdanie, też jednak coś wymagam od takich książek. No i oczywiście każdy ma inny gust, więc innym może się podobać, ja niestety nie jestem tą książką zachwycona :/

      Usuń
  2. U mnie czeka na swoją kolej i mam nadzieję że będę miała lepsze odczucia :)
    Http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia