niedziela, 7 czerwca 2020

Ella Frank, Brooke Blaine - Locked. Wykluczony




Romantyczny wypad do Las Vegas kończy się dla Ace`a i Dylana nieprzyjemnym spotkaniem z paparazzo. Od teraz cały świat już wie, że największy gwiazdor kina akcji jest zajęty, a w dodatku związał się z przystojnym modelem. Co prawda minął już rok od chwili, gdy Ace ujawnił swoją orientację seksualną, ale jak dotąd ani razu nie pojawił się publicznie w towarzystwie jakiegokolwiek mężczyzny. Dlatego zdjęcia zrobione w hotelu Syn błyskawicznie obiegają media społecznościowe, a portale plotkarskie i brukowce codziennie zasypują czytelników nowymi szczegółami. Paparazzi podążają też za Dylanem krok w krok, próbując dowiedzieć się jak najwięcej o jego przeszłości.

Tymczasem zdjęcia do Insurekcji 2 powoli dobiegają końca, zaś atmosfera na planie z każdym dniem psuje się coraz bardziej. Agent Ace`a nieustannie dzwoni ze złymi wieściami, natomiast z Dylanem usiłuje skontaktować się ktoś, z kim mężczyzna od dawna nie chce mieć nic wspólnego.


Po lekturze "Aced. Wymarzony", książce, o której nie tak dawno tutaj pisałam, wiedziałam, że będę chciała przeczytać kolejne dwie części historii Dylana i Ace'a. Ta dwójka skradła moje serducho i nawet jeśli te książki nie wnoszą nic nowego, to bardzo je polubiłam. Nie sądziłam natomiast, że przeczytam je tak szybko i nim się obejrzę, a już będę przewracać ostatnią stronę z sercem puchnącym z miłości do tych bohaterów. Jestem zakochana!

"Aced. Wymarzony" kończy się w momencie, który stawia życia Dylana i Ace'a do góry nogami. Jeśli czytaliście część pierwszą, to wiecie o czym mówię, jeśli nie, nie radzę czytać dalszej części recenzji z uwagi na spoilery. Gdy zostają przyłapani w swoim własnym pokoju, obydwoje dobrze wiedzą, że nic już nie będzie takie samo. Chociaż obaj spodziewali się, że w momencie gdy ich związek wyjdzie na światło dziennie, paparazzi i dziennikarze rzucą się na nich jak sępy, zupełnie przeliczyli się na jak ogromną skalę to się stanie. Ich związek nagle jest na językach każdego, paparazzi od rana do nocy koczują pod ich mieszkaniami i obydwoje nie mają chwili odpoczynku. Dodatkowo wyraźne potwierdzenie, że Ace Locke, wielka gwiazda filmów akcji rzeczywiście jest gejem, wywołuje przeróżne reakcje. Ludzie na planie filmowym zaczynają traktować go inaczej, producenci filmowi rezygnują z jego osoby i jego kariera staje pod znakiem zapytania. Kariera Dylana natomiast rusza, tysiące agencji pragnie mieć tajemniczego mężczyznę u boku największej gwiazdy Hollywood jako swojego modela. Czy Ace i Dylan wytrzymają presję świata i czy ich związek przetrwa kolejne próby?

Ta część podobała mi się jeszcze bardziej niż pierwsza, bo tutaj sprawy nabierają tempa. Już nie mamy sekretnych schadzek między Ace'm, a Dylanem, którzy powoli się poznają i zakochują. Teraz, gdy ich związek jest upubliczniony i nie muszą się już ukrywać, pojawiają się dziesiątki nowych problemów, które mogą wystawić ich uczucie na próbę. Akcja w "Locked" płynie błyskawicznie, bo mam wrażenie, że ciągle coś się dzieje. W porównaniu z częścią pierwszą, tam autorki jedynie zarysowywały fabułę, tutaj wreszcie się w nią zagłębiają, poruszają w czytelniku emocje. Ace i Dylan to nadal ci kochani, cudowni bohaterowie, których pokochałam w części pierwszej. Zupełnie nic się w nich nie zmienia, może poza tym, że uwielbiam ich jeszcze mocniej, o ile to w ogóle możliwe.

Jeśli jesteś w tym ze mną, to myślę, że mogę znieść wszystko.

Ace co prawda ogłosił całemu światu, że jest gejem już ponad rok temu, ale do tej pory nikt nigdy nie widział go z żadnym mężczyzną. Już sam ten czyn był bardzo ryzykowny dla jego kariery, w końcu jest gwiazdą pożądaną przez miliony kobiet na całym świecie. Kiedy na jaw wychodzi jego związek, Ace zaczyna się czuć osaczony. Plotki i brak prywatności to coś, czego się spodziewał, za to nie mógł przewidzieć tego, że jego kariera zostanie niemalże zniszczona. Nagle scenarzyści i producenci już nie chcą go w swoich filmach, krzywo patrząc na kogoś, kto publicznie umawia się z mężczyzną. Ta część niemalże złamała mi serce. Pomyśleć, że skoro żyjemy w dwudziestym pierwszym wieku takie rzeczy nikogo nie powinny już zadziwiać, a tu proszę. Żeby było tego mało, rodzice mężczyzny nie dają mu spokoju i dość wyraźnie wyrażają swoją dezaprobatę do jego nowego związku. Jedyne, co sprawia, że zaciska zęby i wszystko znosi to fakt, że dla Dylana zrobiłby wszystko. Nawet jeśli miałoby to oznaczać koniec jego kariery.

Dla Dylana nowa sytuacja również nie jest łatwa. Chociaż zdawał sobie sprawę, że umawianie się z wielką gwiazdą filmową będzie ryzykowne, dopiero gdy staje się obiektem zainteresowań całego świata dociera do niego, jak poważna jest sytuacja. Zbyt niebezpieczne staje się to, że wszyscy doszukują się informacji na jego temat, a ostatniego czego chce Dylan, to żeby Ace dowiedział się o jego brzydkiej przeszłości z nagłówków gazet. Gdy na horyzoncie pojawia się osoba z przeszłości, która pragnie zniszczyć jego dobre imię, Dylan wie, że musi o wszystkim mu opowiedzieć. W tej części autorki wreszcie zdradzają nam więcej na temat przeszłości Dylana i rany, wręcz czułam jak ściska mi się serce, patrząc na jego ból i cierpienie. Nikt nie zasługuje na coś takiego, a już na pewno nie Dylan, którego zdołałam tak mocno pokochać.  Cieszę się, że znalazł kogoś, kto docenia i kocha każdą jego część.

- Z każdym razem, kiedy jesteśmy razem w ten sposób, przysięgam, że muszę się uszczypnąć, żeby sprawdzić, czy na pewno stoisz przede mną. Ale jesteś, prawda? - zapytał.
- Tak, naprawdę jestem. I Dylan?
- Mmm?
- Nie ma innego miejsca, w którym wolałbym być.

Moją ulubioną częścią tej historii jest to, jak wielka jest miłość między Dylanem i Ace'm. Ta dwójka sprawia, że sama pragnę przeżyć taką miłość. Gdy zwalają się na nich dziesiątki problemów, obydwoje są dla siebie oparciem. Nawet jak jest ciężko, nawet kiedy potrzebują chwili dla siebie, zawsze chwilę później wracają do siebie i rozmawiają, przepracowują swoje problemy. Wbrew pozorom ciężko znaleźć książkową parę, która tak dobrze ze sobą współpracuje i która nie stwarza między sobą dramatów wyssanych z palca, polegających głównie na braku wzajemnej komunikacji. Gdy Dylan martwi się o swoją przeszłość, Ace stawia czoła teraźniejszości, ale oboje zawsze mogą na siebie liczyć. Kompletnie się rozczulałam, gdy robili coś, byle tylko pokazać sobie nawzajem, że nigdy z siebie nie zrezygnują. Chociaż mamy bardzo dużo scen seksu, zupełnie jak w części pierwszej, to tutaj wszystko wskakuje na jeszcze bardziej emocjonalny poziom, a fabuła wciąga bez reszty.

"Locked" to rewelacyjna kontynuacja "Aced. Wymarzony", powiedziałabym nawet, że jeszcze lepsza. O ile w części pierwszej dostaliśmy jedynie początek i wprowadzenie do historii Dylana i Ace'a, tutaj wreszcie wszystko się rozwija i ciągle coś się dzieje. W połączeniu z niesamowitą chemią i pikanterią, ta książka jest doskonała. Cudownie zobaczyć, jak związek głównych bohaterów się rozwija i z każdą przeszkodą staje się jeszcze silniejszy. To bardzo miła odskocznia od przepełnionych dramatami romansów, jakie znamy. A to zakończenie.... o rany, nie pamiętam, żebym kiedykolwiek tak piszczała ze szczęścia. Ta dwójka ma w sobie to coś, że śledząc ich losy mam ogromnego banana na twarzy i nieważne, że może nie jest to seria pełna polotu, dla mnie jest cudowna i jestem zakochana. Co prawda "Locked" swoją premierę u nas będzie dopiero miała, ale jeśli kochacie Ace'a i Dylana równie mocno jak ja, sięgnijcie po kontynuację. Na pewno się nie zawiedziecie!



Ella Frank jest amerykańską pisarką tworzącą powieści romantyczne, Brooke Blaine również zajmuje się działalnością literacką. Zostały współautorkami powieści "ACED Wymarzony", która zdobyła wierne grono fanów na całym świecie.


Tytuł: Locked
Autor: Ella Frank & Brooke Blaine
Seria: PresLocke. Tom 2
Data premiery: 20 marca 2020
Liczba stron: 312
Wydawnictwo: Papierówka
Ocena: 10/10

Za egzemplarz książki serdecznie dziękuję Wydawnictwu Papierówka.



1 komentarz:

  1. Dzień dobry Nazywam się Mike Mougar jestem tutaj, aby podzielić się wielkim świadectwem mojego życia byłem leczyć z HIV przez lekarza Nazwa DR ADELEKE i zostały hiv dodatnie przez 5 lat widziałem lekarza E-mail w Internecie, więc skontaktować się z nim i wyjaśnić mu i śledzić instrukcje i używane zaklęcie zrobił dla mnie, że kosztowało mnie 510 euro oto 6 dni później po zażyciu lekarstwa i poszedł na tekst HIV ku mojemu zdziwieniu to było negatywne mój lekarz rodzinny był zaskoczony mój mąż, który mnie porzucił był zaskoczony mój brat, jeśli nie, że jesteś pozytywny proszę doradzię ci skontaktować się z nim teraz i zobaczyć dla siebie jego e-mail jest (aoba5019gmail.com) a także można skontaktować się z nim na WhatsApp +27740386124

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia