sobota, 7 grudnia 2019

Podsumowanie listopada


Dzień dobry, kochani! No i za nami już kolejny, prawie ostatni miesiąc tego roku. Listopad to kolejny szalony miesiąc w moim życiu, ale pod względem czytelniczym wypadł nawet dobrze. Zdążyłam się już pogodzić z tym, że rzadko kiedy mam czas usiąść do książek, ale przynajmniej jakościowo w listopadzie trafiłam na same dobre książki. Udało mi się przeczytać siedem pozycji, a lista wygląda tak:

Samantha Young, To, czego o mnie nie wiesz - ★★★★★★★★☆☆
Mona Kasten, Hope Again - ★★★★★★★★★☆
Vi Keeland, Kusząca Pomyłka - ★★★★★★★★★☆
Jenny Han, Do wszystkich chłopców, których kochałam - ★★★★★★★★☆☆
Jenny Han, Ps. Wciąż Cię Kocham - ★★★★★★☆☆☆☆
Jenny Han, Zawsze i na zawsze - ★★★★★★★★☆☆
Carrie Elks, Jesienny Pocałunek - ★★★★★★★★★★



NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Na uwagę w tym miesiącu zasługują dwie pozycje. Oczywiście niezawodna Mona Kasten i "Hope Again", czwarty tom uwielbianej serii Again, który skradł mi serducho. Długo tej części wyczekiwałam i nie zostałam zawiedziona. Historia Everly i Nolana ma w sobie coś, co porusza serducho. Ale równie świetnie bawiłam się przy czytaniu "Jesiennego Pocałunku" Carrie Elks, ostatniej części serii o siostrach Shakespeare. Książka wciągnęła mnie tak mocno, że ledwo potrafiłam się od niej oderwać. Chociaż zaczął się już grudzień, nadal uważam, że warto sięgnąć po tą jesienną pozycję ;)


NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Myślę, że żadna z przeczytanych książek w tym miesiącu nie zasłużyła na to miano. Oczywiście trafiły się także te gorsze, ale nie zasłużyły na miano złych :)


A wam ile książek udało się przeczytać w listopadzie? Która podobała wam się najbardziej, a która najmniej?

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku czytelniczego. Mnie w listopadzie udało się przeczytać 6 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników :) Mi udało się przeczytać bodajże 11. Hope again też czytałam i na początku miałam mieszane uczucia co do niej, ale szybko mi się to zmieniło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku miałam mieszane uczucia. Na szczęście Mona wybrnęła :D

      Usuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia