niedziela, 3 maja 2020

Podsumowanie kwietnia


Witajcie, kochani! Zawitał do nas już piąty miesiąc tego (przeklętego) roku, więc nadszedł czas na podsumowanie. Niestety w kwietniu z wielu powodów czytałam bardzo mało. Mój czas zajmowały głównie zdalne studia, a kiedy już próbowałam zasiąść do jakiejś książki, okazywało się, że nie mam zbytnio ochoty. Dlatego w kwietniu przeczytałam jedynie sześć pozycji, z czego jedna na studia. A lista wygląda tak:

Ella Frank, Try - ★★★★★★☆☆☆☆
Helen Hoang, Test na Miłość - ★★★★★★★★★☆
Kasie West, Może Tym Razem - ★★★★★★★★☆☆
Colleen Hoover, Gdyby Nie Ty - ★★★★★★★★☆☆
Jane Austen, Duma i Uprzedzenie - ★★★★★★★☆☆☆
Julia Biel, To nie jest, do diabła, love story. Tom 2 - ★★★★★★★★☆☆


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Moją ulubioną książką miesiąca została chyba powieść Helen Hoang "Test na Miłość". Autorka stworzyła coś naprawdę wartościowego i dającego do myślenia, jej historia zdecydowanie nie jest powtórzeniem setek innych romansów i chociaż mamy oczywiście typowe szczęśliwe zakończenie, po drodze naprawdę można się czegoś nauczyć. Za to tak bardzo cenię sobie jej książki.


NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Chociaż nie jestem fanką wszystkich pozycji jakie przeczytałam w kwietniu, uważam, że żadna nie zasłużyła na określenie "najgorsza". Były przeciętne, takie, o których z pewnością zapomnę z biegiem czasu, ale nie było najgorzej.


A wy ile pozycji przeczytaliście w kwietniu?

33 komentarze:

  1. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę uszanować ciebie i twoje zaklęcia, aby przekazać to świadectwo wszystkim. Poszedłem zobaczyć innych pisarzy, nie widząc rezultatów, wszystko, czego chcieli, to moje pieniądze. Chciałabym tylko zobaczyć się z tobą wcześniej, wykorzystałam cię tak bardzo, jak to możliwe. Mój były mąż zniknął na rok, chodziłem wszędzie i szukałem innych czarodziejów, ale żadnych rezultatów, dopóki mój przyjaciel nie przedstawił mnie doktorowi Oumumie. Po zaklęciu miłosnym w końcu dostałem od niego telefon w niecałe 48 godzin. Jego czary działały cuda, a mój mąż znów był pełen miłości. To było jak cud! Nagle wrócił z kwiatami, mówiąc, że powinienem mu go dać. Byłem naprawdę oszołomiony i zszokowany, gdy mój mąż ukląkł, prosząc o wybaczenie, i zaakceptowałem to. Naprawdę brakuje mi słów i jestem szczęśliwy, jesteście Bogiem posłanym do mnie i całej mojej rodziny. I znów jestem szczęśliwą kobietą. Dziękuję bardzo dr. Słoneczny. Dla każdego, kto szuka prawdziwego rzucającego, skontaktuj się z dr Odumą za pośrednictwem poczty elektronicznej. Pocztą; drodumashinesolutionhome@gmail.com Możesz również skontaktować się z Whatsapp pod numerem + 27639556407

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę poinformować świat, że istnieje prawdziwy i skuteczny internetowy rzucający zaklęcia, który jest potężny i autentyczny, doktorze Fayosa, pomógł mi ostatnio ponownie połączyć moje relacje z moim byłym mężem, który mnie opuścił, skontaktowałem się z dr Fayosą, rzucił miłość zaklęcie dla mnie, a mój były mąż, który powiedział, że nie chce mieć ze mną nic wspólnego i zostawił mnie ponad 3 lata, zadzwonił do mnie i zaczął błagać, żebym do niego wrócił, teraz wrócił z tak wielką pasją i miłością dbam o to, cieszę się, że mogę poinformować wszystkich, że rzucający zaklęcia ma moc uzdrawiania i przywracania zerwanych relacji i przywracania ich. Każdemu, kto czyta ten artykuł i potrzebuje jego pomocy, dr Fayosa może również zaoferować wszelkiego rodzaju pomoc, np. rozwiązywanie spraw rozwodowych, spraw sądowych, zaklęć śmierci, ochrony duchowej, dziękuję, skontaktuj się z dr Fayosa przez e-mail: (Fayosasolusionhome@gmail.com) lub bezpośrednio na whatssapp +2348151918774

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Sandrą Form, USA Po 7 latach małżeństwa ja i mój mąż byliśmy w jednej lub drugiej kłótni, aż w końcu mnie opuścił i przeniósł się do Kalifornii w zeszłym miesiącu, aby być z inną kobietą, czułem, że moje życie się skończyło i moje dzieci myślałam, że nigdy więcej nie zobaczą swojego ojca, starałam się być silna tylko dla dzieci, ale nie mogłam kontrolować bólu, który dręczy moje serce każdej nocy, moje serce było pełne smutków i bólu, ponieważ naprawdę kochałam mojego męża, Za każdym razem, gdy o nim myślę i zawsze marzę, żeby do mnie wrócił, byłam naprawdę zdenerwowana i potrzebowałam pomocy, więc szukałam pomocy w Internecie i natknęłam się na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Fayosa może pomóc w szybkim powrocie ex. Czułem, że powinienem spróbować, skontaktowałem się z nim, a on powiedział mi, co mam robić, a ja zrobiłem to wszystko, a potem rzucił dla mnie zaklęcie Miłości, 48 godzin później, kiedy doktor Fayosa powiedział, że mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział, że tęskni ja i dzieci tak bardzo, tak niesamowite, że powiedział, że wróci do domu następnego dnia z mnóstwem miłości i radości i przeprosił za swój błąd i za ból, który zadał mnie i dzieciom, Wtedy od tego dnia nasze Małżeństwo było teraz silniejsze niż było wcześniej, Wszystko dzięki Dr Fayosa jest tak potężny i postanowiłem się nim podzielić moja historia w Internecie, że dr Fayosa jest naprawdę potężnym rzucającym zaklęcia, którego zawsze będę się modlić, aby żyć długo, aby pomóc swoim dzieciom w trudnych chwilach, jeśli jesteś tutaj i potrzebujesz swojego byłego z powrotem lub twój mąż przeniósł się do innej kobiety, zrób już nie płacz, skontaktuj się z tym potężnym rzucającym zaklęcia teraz Oto jego kontakt Wyślij SMS-a lub zadzwoń do dr Fayosa Z (Fayosasolusionhome@gmail.com) lub bezpośrednio na whatssapp +2348151918774, bardzo dziękuję Dr Fayosa

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam wszystkich, jestem tutaj, aby zeznawać, jak mój mąż zostawił mnie dla swojej byłej żony, To były zaledwie 3 lata naszego małżeństwa, Najbardziej bolesną rzeczą było to, że byłam w ciąży z naszym pierwszym dzieckiem, właściwie myślałam, że to już koniec, że je straciłam wszystko, zrobiłem wszystko, co w mojej mocy, aby go sprowadzić, ale wszystko poszło na marne, tak bardzo chciałem go z powrotem z powodu miłości, którą do niego miałem, błagałem go o wszystko, składałem obietnice, ale odmówił, wyjaśniłem swój problem do mojego przyjaciela, a ona zasugerowała, że ​​powinienem skontaktować się z rzucającym zaklęcie, który mógłby pomóc mi rzucić zaklęcie, aby go sprowadzić z powrotem. Nie miałem wyboru, jak tylko spróbować. Wysłałem wiadomość do rzucającego zaklęcia o imieniu Dr Fayosa, a on zapewnił mnie, że nie ma problem i że wszystko będzie dobrze po 48 godzinach Rzucił zaklęcie i o dziwo 48 godzin później zadzwonił do mnie mój mąż i przeprosił za wszystko co zrobił, byłam tak zdziwiona, że ​​zadzwonił do mnie i powiedział że jest mu tak za wszystko żal to się stało i chciał, żebym do niego wróciła, ja tak szczęśliwy i udał się do niego, że tak zaczęliśmy żyć razem szczęśliwie, dzięki dr Fayosa doradzam wszystkim w tym samym problemie skontaktuj się z dr Fayosa Adres e-mail to (Fayosasolusionhome@gmail.com) lub bezpośrednio na whats-app +2348151918774

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam wszystkich, jestem tutaj, aby zeznawać, jak mój mąż zostawił mnie 3 lata naszego małżeństwa, Najbardziej bolesne jest to, że byłam w ciąży z naszym pierwszym dzieckiem, właściwie myślałam, że to już koniec między nami i straciłam go, zrobiłam wszystko, co możliwe jestem w stanie sprowadzić go z powrotem, ale wszystko poszło na marne, tak bardzo pragnęłam go z powrotem z powodu miłości, którą do niego żywiłam, błagałam go, złożyłam obietnice, ale on odmawia, postanowiłam powiedzieć mojemu przyjacielowi i wyjaśniłam mój problem do niej, a ona zasugerowała, że ​​powinienem raczej skontaktować się z rzucającym zaklęcie, który mógłby pomóc mi rzucić zaklęcie, aby go sprowadzić z powrotem, nie miałem wyboru, zamiast spróbować. Wysłałem wiadomość do rzucającego zaklęcia o imieniu dr Fayosa, a on mnie tam zapewnił nie było problemu i że wszystko będzie dobrze przed 48 godzinami rzucił czar i o dziwo w 48 godzin później mój mąż zadzwonił do mnie i przeprosił za wszystko co zrobił i obiecał mnie kochać i walczyć o naszą miłość, byłam tak zdziwiona, że ​​zadzwonił ja, a on powiedział, że przeprasza za wszystko to się stało i chciał, żebym do niego wróciła, byłam bardzo szczęśliwa i poszłam do niego, dzięki czemu znów zaczęliśmy żyć razem szczęśliwie, dzięki dr Fayosa doradzam wszystkim w tym samym problemie. gmail.com) lub bezpośrednio na whats-app +2348151918774

    OdpowiedzUsuń
  7. MY Name Hanna Rosin, form, (USA) After 12years of marriage, me and my husband has been into one quarrel or the other until he finally left me and moved to California to be with another woman. I felt my life was over and my kids thought they would never see their father again. i tried to be strong just for the kids but i could not control the pains that torments my heart, my heart was filled with sorrows and pains because i was really in love with my husband. Every day and night i think of him and always wish he would come back to me, I was really upset and i needed help, so i searched for help online and I came across a website that suggested that Dr Osasu can help get ex back fast. So, I felt I should give him a try. I contacted him and he told me what to do and i did it then he did a Love spell for me. 28 hours later, my husband really called me and told me that he miss me and the kids so much, So Amazing!! So that was how he came back that same day, with lots of love and joy, and he apologized for his mistake, and for the pain he caused me and the kids. Then from that day, our Marriage was now stronger than how it were before, All thanks to Dr Osasu . he is so powerful and i decided to share my story on the internet that Dr. Osasu real and powerful spell caster who i will always pray to live long to help his children in the time of trouble, if you are here and you need your Ex back or your husband moved to another woman, do not cry anymore, contact this powerful spell caster now. Here’s his contact
    Call/WhatsApp: +2347064365391
    Email: drosasu25@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazywam się Silviya Zarzecka i szczerze byłam bardzo zmiażdżona, gdy mój mąż w wieku 8 lat opuścił mnie i przeprowadził się do Quebec City, aby być z inną kobietą. Ból był dla mnie po prostu zbyt duży, abym mógł go znieść, że nie mogłem już tego znieść. Musiałem więc szukać pomocy w Internecie, dopóki nie dowiedziałem się, że DR JOE to prawdziwa okazja. Wypróbowałam wszystko, co znałam, a swoimi zaklęciami, błogosławieństwami i niezwykłymi magicznymi mocami wykonałaś dla mnie całą pracę, która zagwarantowała mi pozytywny wynik w 48 godzin, miłość i szczęście zostały przywrócone, a mój Mąż wrócił do mnie i miał wyrzuty sumienia za wszystko, co zrobił. A teraz moje życie jest zrównoważone i znów jestem szczęśliwa. DR JOE wyświadczasz ludziom wielką przysługę. Przyjaciele, jeśli potrzebujesz pomocy DR JOE, uprzejmie napisz do niego na adres: drjoesolutionspells@gmail.com lub numer WhatsApp +1-7252404536

    OdpowiedzUsuń
  9. Nazywam się Elena Branko i mój chłopak zerwał ze mną 2 miesiące temu, ponieważ czuł, że zdradzam go z moim męskim przyjacielem, próbowałam mu wszystko wyjaśnić, ale zapłacił głuchym uszom, byłam emocjonalnie zdruzgotana ponieważ bardzo go kochałam, dopóki nie zobaczyłam posta w internecie o DR ISIKOLO, który pomaga ludziom odzyskać utraconą kochankę, na początku wątpiłam, czy to prawda, bo nigdy nie wierzyłam w takie rzeczy, ale postanowiłam spróbować, Skontaktowałem się z nim, a on powiedział mi, co mam robić, a ja to zrobiłem, a potem zrobił dla mnie zaklęcie miłosne Proces zaklęcia ponownego zjednoczenia kochanków jest bardzo prosty i działa bezinteresownie z ludźmi w taki sam sposób, w jaki przywrócił mój związek w ciągu 48 godzin, a mój chłopak dzwonił i błagał o ponowne pogodzenie się ze mną, jeśli potrzebujesz pomocy w naprawieniu problemu w związku lub małżeństwie. Oto jego kontakt, WhatsApp/Viber na: +2348133261196, napisz do niego (isikolosolutionhome@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. JAM JEST Linda Johnson z Wielkiej Brytanii… Nigdy nie wiedziałam, że ludzie wciąż mają moc i sprawiają, że rzeczy dzieją się w ten sposób. mój mąż i syn zostawili mnie dla innej kobiety trzy lata temu, od tego czasu moje życie jest pełne smutku, bólu i traumy, bo to była moja pierwsza miłość i byliśmy razem od lat i nie wyobrażam sobie życia bez niego. Widziałem dowody na świetnego aktora DR Ormana i tego, jak pomóc ludziom na całym świecie, którzy mogą przywrócić kochanka w ciągu kilku dni, początkowo wyśmiałem to i powiedziałem mu, że nie jestem zainteresowany, ale z powodu miłości, którą mam do mojego Pan skonsultował się ze mną świetny rzucający i ku mojemu zdziwieniu po dwóch dniach mój mąż zadzwonił do mnie pierwszy raz po trzech latach by za mną tęsknić i jesteś taki zły za wszystko co mnie spędził, chce mnie z powrotem, spędźmy nasze życie razem i nigdy więcej nie oddawaj siebie i mojego syna. Wciąż nie mogę uwierzyć własnym oczom, bo to jest tak niesamowite, że jest zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe. Wszystko, co mogę powiedzieć, to podziękować DR Ormanowi za przywrócenie mojego męża dla mnie i dla mojego syna oraz dla każdego, kto może potrzebować pomocy tego wspaniałego komentatora, proszę pozwól mi zostawić swoją pocztę tutaj (DR.ORMAN980@YAHOO.COM Lub możesz zadzwonić wielki człowiek +905396060968. Lub skontaktuj się z nim na jego stronie internetowej https://www.dromanspiritualhome.com/blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam w sieci komentarz, jak UDAMA ADA sprowadziła swojego męża, który wyjechał na tygodnie. Skontaktowałem się z Buddą, powiedział mi co mam robić i zrobiłem zgodnie z jego instrukcjami. To wszystko, nagle wszystko się zmieniło. Teraz znów jestem szczęśliwy. Jeśli przeżywasz trudne chwile w swojej rodzinie, firmie i życiu, możesz skontaktować się z UDAMA ADA poprzez e-mail: ( udamaada@gmail.com )

    Tekst WhatsApp
    +27 (658) 978-226

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest niesamowite!! Wciąż wyobrażam sobie, że DR OLUWA przyprowadza do mnie mojego męża w ciągu 24 godzin. Nikt nie mógł mi powiedzieć, że istnieje prawdziwy czarodziej, który naprawdę działa. Kiedy skontaktowałam się z DR OLUWĄ w sprawie zaklęcia miłosnego dla mnie i mojego męża, który powiedział, że nie ma ze mną nic wspólnego, ale dzisiaj z radością ogłaszam, że ta rzucająca zaklęcie ma z powrotem moc kochanków, bo teraz jestem szczęśliwa z mężem. Każdemu, kto przeczyta to Świadectwo i potrzebuje jakiejkolwiek pomocy, DR OLUWA może również zaoferować wszelkiego rodzaju pomoc, taką jak Szał Zjednoczenia Małżeństwa, Procesy, Zaklęcie Ciąży, Ochrona Duchowa i wiele więcej. Możesz Whatsapp / zadzwonić: +2348121936718 lub e-mail: oluwasolutionhome008@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę tylko dać tutaj to świadectwo, Miłość nigdy się nie poddaje, nigdy nie traci wiary, jest zawsze pełna nadziei i przetrwa w każdych okolicznościach. Oddaję Bogu całą chwałę za sprowadzenie dr Ige Ajayi do mojego życia, On może ci pomóc w twojej sprawie sądowej, małżeństwach, zdrowiu, bogactwie i tak dalej, nie martw się więcej, skontaktuj się z dr Ige Ajayi, On jest najlepszy i wiem, pomógł mi sprowadzić męża i teraz możemy być razem bardzo szczęśliwi. Kontakt e-mail drigeajayi@gmail.com. Telefon/Whatsapp +2348057393990

    OdpowiedzUsuń
  14. MAM NA IMIĘ WILLIAM.
    Jestem szczęściarzem, że znalazłem rzucającego zaklęcia, które jest prawdziwe i dotrzymując jego słów, dr Ogundele przywiózł z powrotem moją żonę, która po 3 latach zostawiła mnie dla innego mężczyzny, po jego pracy dla mnie wróciła po 24 godzinach… błogosławieństwo ty i mój Bóg byście byli bezpieczni i zdrowi. To jest mój sposób na docenienie go, jeśli potrzebujesz pomocy w związku, małżeństwie itp. Skontaktuj się z dr Ogundele WhatsApp lub Viber: +27638836445. On jest dobrym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwego Nowego Roku, mam na imię Katarzyna z Wielkiej Brytanii i chcę podzielić się świadectwem o tym, jak miłość mojego życia wróciła do mnie po tym, jak zerwał ze mną 2 lata temu, nigdy nie sądziłem, że mogę go mieć z powrotem do mojego znowu życie, bo przyłapał mnie na oszukiwaniu, czego żałowałem. Dobrze, że znowu do mnie wrócił i znów jesteśmy razem szczęśliwi z pomocą dr Okpy, która rzuciła swoje zaklęcie i w ciągu 48 godzin moja kochanka, która odeszła od mnie na lata zadzwoniła do mnie i zapytała o adres mojego nowego miejsca i zmarnowałem czasu i zrobił to, ku mojemu największemu zdziwieniu, że przyszedł do mojego domu tego wieczoru z kilkoma kwiatami ze sobą do mnie. Byłem oszołomiony, a teraz znowu jesteśmy razem szczęśliwi i cieszymy się, że świat wie, że nie ma rzeczy niemożliwych, ponieważ dr Okpa jest tutaj, aby ocalić nasze związki i nasze małżeństwa. Możesz skontaktować się z Dr Okpa przez WhatsApp i telefonicznie pod numerem +27653527813 lub e-mailem: okpatempleofsolution@gmail.com

    Pozostań błogosławiony.

    OdpowiedzUsuń
  16. MUSISZ PRZECZYTAĆ:
    Mam na imię Mike. Chcę, aby wszyscy tutaj pomogli mi podziękować dr Ogundele za jego dobrą pracę, ten człowiek jest świetnym czarodziejem, który w ciągu 24 godzin przywrócił mi moją żonę swoimi mocami po tym, jak moja żona odeszła do innego mężczyzny na 7 lat. Ale dr Ogundele sprowadził ją z powrotem, teraz jesteśmy razem i szczęśliwi. Jeśli ktoś tutaj potrzebuje jakiejkolwiek pomocy, radzę skontaktować się z dr Ogundele na jego WhatsApp lub Viber: +27638836445. Dr Ogundele to człowiek jego słów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień dobry wszystkim mam na imię Gisela z Niemiec, chcę podziękować wspaniałej dr Okpie za pomoc i przywrócenie mojego rozbitego małżeństwa, nigdy nie wierzyłam, że po rozstaniu przez 2 lata będę mogła odzyskać mojego męża. próbuję wszystkich środków, aby go odzyskać, co wiele razy mi się nie udało i postanowiłem nie próbować ponownie, ale dopiero, gdy natknąłem się na to, jak ten wspaniały człowiek o imieniu Dr Okpa przywrócił komuś rozbite 7-letnie małżeństwo i byłem zdumiony, ponieważ moje miało zaledwie 2 lata . Musiałam więc spróbować, czy on też może mi pomóc, co zrobił swoimi mocami, i mówiąc krótko, mam teraz męża z powrotem w domu i żyjemy razem szczęśliwie, jak nigdy dotąd. Chcę docenić i polecić Dr Okpa wszystkim, którzy potrzebują pomocy w jakiejkolwiek dziedzinie życia małżeńskiego lub w związku i zapewniam, że Dr Okpa przywróci i przywróci jedność w Twoim rozbitym domu. Możesz skontaktować się z nim przez e-mail: okpatempleofsolution@gmail.com lub zadzwoń +27653527813.

    Dziękuję bardzo, dr Okpa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam wszystkich, jestem LARA COLEMAN z Bronxu w Nowym Jorku w Stanach Zjednoczonych. Chcę, aby wszyscy wiedzieli, jak bardzo jestem wdzięczny za przywrócenie mojego małżeństwa z pomocą rzucającego zaklęcia dr Ibinoba. Jest wspaniały i wyjątkowy, poznałem go online i powiedziałem mu o swoich problemach, a następnie rzucił zaklęcie miłosne, które przywróciło mi mojego męża po tym, jak oszukiwał i chciał rozwodu po 3 latach naszego małżeństwa. Dr Ibinoba jest po to, aby odpowiedzieć na twoje problemy w związku i inne ludzkie działania, takie jak:
    1. Przywrócenie do ciebie byłego kochanka.
    2. Zaklęcie, aby wygrać na loterii.
    3. Leczy wszystkie rodzaje chorób człowieka.
    4. Rzucił zaklęcie, aby znaleźć dobrą pracę z wysokimi dochodami.
    5. Rzucił zaklęcie ciąży (płodność robaka)
    6. Rzucił zaklęcie promocji w twoim miejscu pracy.
    7. Rzucił zaklęcie ochrony itp.
    Skontaktuj się z nim bezpośrednio na jego WhatsApp pod numerem +2348085240869, E-mail: dromionoba12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nazywam się Gertrude Armstrong i pochodzę z Peru. Zawsze obiecywałem, że polecę cię ludziom, którzy mogą również potrzebować twojej pomocy, ponieważ znalezienie twojego numeru było najlepszą rzeczą, jaka mi się kiedykolwiek przytrafiła. Byłem tak przygnębiony po prawie pięciu latach braku miłości. Poprosiłem o ponowne połączenie zaklęcia miłosnego i o dziwo zadziałało. Żyję szczęśliwie z najpiękniejszym żyjącym mężczyzną io to się modliłam. Dziękuję, Dr.Ibinoba to za mało, biorąc pod uwagę to, co dla mnie zrobiłeś, więc postanowiłem podzielić się tym świadectwem Twojej pracy rąk z całym światem, aby dowiedzieć się o Twojej dobrej pracy dla mnie. Możesz skontaktować się z tym mężczyzną w przypadku jakichkolwiek problemów w związku, a on również ci pomoże, za pośrednictwem jego WhatsApp: +2348085240869, e-mail: dromionoba12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Moc przywracania utraconej miłości lub przyciągania kogoś, kogo kochamy. Wykonywanie zaklęć miłosnych to jedna z najstarszych magicznych czynności wykonywanych przez ludzi. Love Magic polega na przywracaniu szczęścia, więc jest to część życia. Zawsze istnieją wewnętrzne powody, dla których para jest (i dlaczego nie są) w harmonii. Czasami może się zdarzyć, że pomimo miłości między partnerami brakuje harmonii, a związek się kończy. Magia Dr Ibinoba Love jest doskonałą szansą, aby to naprawić. Czy masz problemy ze swoim życiem miłosnym? Walki? Dysharmonia? Myślisz o zakończeniu swojego związku? Często te problemy można naprawić, gdy nie jesteś w stanie, pomimo wielu prób, aby spotkać się ze swoim wymarzonym partnerem, Nazywam się Juliette.. Jestem bardzo podekscytowana odzyskaniem mojej byłej kochanki z pomocą tego wspaniałego dr Ibinoba. Ten wspaniały człowiek uratował moje rozbite małżeństwo i pomagał także wielu ludziom. Mój mąż zerwał ze mną, rozwodząc się ze mną, by poślubić inną dziewczynę. Po 5 latach rozbitego małżeństwa wciąż dostaję to, co moje. Z pomocą dr Ibinoba i teraz z radością podzielę się z tobą, że jest ktoś, kto uratuje twoje małżeństwo i przywróci ci rozbity dom, były związek i małżeństwo, jeśli masz jakiekolwiek małżeństwo w związku lub problemy zdrowotne, do których możesz się zwrócić do tego mężczyzny na jego numerze WhatsApp: +2348085240869, E-mail: dromionoba12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Łaao, w końcu wróciłem do mojego życia po tym, jak zostałem oszukany przez tak wielu rzucających zaklęcia, ale Dr Okpa uśmiechnął się na mojej twarzy i pokazał mi moce zaklęć, proszę pana, jest pan wspaniałym człowiekiem, dziękuję i cześć Dr okpa, moi przyjaciele, chcę, żebyście mi pomogli, dziękuję dr okpa za pomoc, której mi udzielił, przywracając Maca do mojego życia. możesz skontaktować się z Dr Okpa na jego e-mail: okpatempleofsolution@gmail.com lub numer komórki: +27653527813.

    Sacke Lanca

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłość jest piękna, gdy masz kogoś, z kim możesz się nią dzielić 💝💝 Dr Ekpen ogiogun jest bardzo autentycznym rzucającym zaklęcia oraz bardzo wyjątkowym i potężnym człowiekiem mądrości. Nie mogłam zajść w ciążę, bo miałam problemy z płodnością. Mój mąż rozwiódł się ze mną z tego powodu. Byłem tak zmartwiony i ciągle płakałem, a nawet myślałem o popełnieniu samobójstwa, ale mój przyjaciel przedstawił mnie wspaniałemu człowiekowi o imieniu Dr Ekpen ogiogun, który również pomógł jej z jej problemem. Dała mi jego e-mail, a ja skontaktowałem się z nim i wszystko mu wyjaśniłem. Zapewnił mnie, że mi pomoże i nie powinienem się martwić. Dr Ekpen ogiogun przywrócił radość mojemu życiu i mojej rodzinie, przywracając mi męża swoimi duchowymi mocami, zmuszając mnie do zajścia w ciążę, lecząc chorobę nowotworową mojej siostry, lecząc także wirusa hiv mojego kuzyna jego specjalnym moce, a także zmusił mojego przyrodniego brata do wygrania na loterii 2 milionów dolarów. Dr Ekpen ogiogu to naprawdę utalentowany, niesamowity i bardzo dobry człowiek, który naprawdę wie, jak lepiej wykonywać swoją pracę, a gdyby nie on, do czego by się zwróciło moje życie? Dr Ekpen ogiogun dziękuję bardzo i nigdy nie przestanę mówić o twoich wielkich czynach. Słowa nie są w stanie wyrazić, ile dobrego zrobiłeś dla mnie i mojej rodziny i wierzę, że nawet tysiąc słów nie wystarczy, aby opisać Twoje dobre, wspaniałe dzieła. Jeśli potrzebujesz pomocy duchowej, dlaczego nie pobiec do dr Ekpen ogiogun? po prostu skontaktuj się z dr Ekpen ogiogun na jego e-mail: (ekpenogiogunspellcaster@gmail.com) A on ci pomoże. Dr Ekpen ogiogun jest nieszkodliwy, bezpieczny i niezawodny, więc skontaktuj się z nim już teraz i uzyskaj rozwiązanie. Dziękuję dr Ekpen ogiogun. ekpenogiogunspellcaster@gmail.com lub jego numer Whatsapp. +2347045604010

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że znalazłem się wśród setek osób na całym świecie, które mogą opowiedzieć komukolwiek o uczciwości i dobroci DR ISIKOLO. Jeśli chodzi o problemy małżeńskie lub w związku, z pewnością jest najlepszym, jakiego można znaleźć wszędzie. Straciłam piękny związek, jaki miałam z moim partnerem i DR ISIKOLO, wkroczyłam w moją sprawę, a reszta to już historia, a ja i mój partner jesteśmy razem w szczęściu i przytłaczającej radości. Bez wątpienia najlepiej radzi sobie w trudnych sytuacjach. jeśli masz podobne lub miłosne problemy, po prostu wyślij mu SMS-a przez Viber/WhatsApp +2348133261196 lub napisz do niego na adres: (isikolosolutionhome@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze będę wdzięczna dr Ilekhojie za naprawienie mojego rozpadającego się małżeństwa po tym, jak mój mąż zostawił mnie dla swojej kochanki. Nigdy nie wierzyłem w zaklęcia, dopóki mój przyjaciel mnie mu nie przedstawił. Na początku byłam sceptycznie nastawiona do niego, bo dużo słyszałam o fałszywych ludziach, którzy udają, ale rozwiałam wątpliwości, bo desperacko chciałam odzyskać męża. Dobrze mi wytłumaczył i obiecał, że po swoim rytuale pojednania mąż sam wróci do domu. Dopiero po trzech dniach wrócił mój mąż. Żyję znowu szczęśliwie z mężem po tylu kłótniach i groźbach rozwodu. Dziękuję dr Ilekhojie. Jego bezpośredni telefon lub Whatsapp: +2348147400259 lub e-mail: gethelp05@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety i zostałem w ciemności. Stało się to tak szybko, że w ciągu kilku dni moje życie wywróciło się do góry nogami. Rzucił mnie po 3 latach bez słowa. Kontaktuję się z dr Ilekhojie przez jego e-mail, a on obiecał przeprowadzić rytuał pojednania, aby pomóc nam wrócić do siebie. W mniej niż 48 godzin po tym, jak odprawił swój rytuał, mój mąż ponownie zaczął mnie testować i czuł się okropnie z powodu tego, przez co właśnie mnie przeszedł. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz to wie. Nasze małżeństwo jest teraz silne i stabilne. Dziękuję doktorze za rytuał pojednania, który dla mnie przeprowadziłeś. Jesteś Bogiem posłanym, aby odnowić zerwane małżeństwo. Szczerze polecam dr Ilekhojie każdemu, kto ma rozbite małżeństwo lub problemy w związku. Jego e-mail: gethelp05@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nazywam się Greta Jokūbas i pochodzę z Litwy. Zawsze obiecywałem, że polecę cię ludziom, którzy również mogą potrzebować twojej pomocy, ponieważ znalezienie twojego e-maila było najlepszą rzeczą, jaka mi się kiedykolwiek przydarzyła, doktorze Ige Ajayi, jesteś najbardziej troskliwym i współczującym człowiekiem, jakiego mam znany. Byłem tak przygnębiony po tym, jak byłem pozbawiony miłości przez prawie pięć lat. Poprosiłem o ponowne połączenie zaklęcia miłosnego i zdumiewająco zadziałało. Żyję szczęśliwie z najcudowniejszym żyjącym mężczyzną i właśnie o to się modliłam. Dziękuję Dr. Ige Ajayi to za mało, biorąc pod uwagę to, co dla mnie zrobiłeś, więc zdecydowałem się podzielić tym świadectwem twojej pracy rąk z całym światem, aby dowiedział się o twojej dobrej pracy dla mnie. Możesz skontaktować się z tym mężczyzną w sprawie jakichkolwiek problemów z relacjami, a on również ci pomoże. Kontakt E-mail drigeajayi@gmail.com. Telefon/Whatsapp {+2348130035939}...

    OdpowiedzUsuń
  27. Nazywam się Luca Matteo, to były jedne z najlepszych wakacji w moim życiu, ponieważ odzyskałem żonę w ciągu kilku godzin. Zanim do niego zadzwoniłem, przeczytałem kilka dobrych opinii o doktorze Udamie, ale nie wiedziałem, czy wszystkie te historie są prawdziwe, dopóki nie odzyskałem żony. Po tym, jak odzyskałem żonę, z pomocą dr Udama nauczyłem się dzielić moim świadectwem ze wszystkimi na tej stronie, że dr Udama jest naprawdę potężnym czarodziejem, który odbudowuje każdy zerwany związek lub małżeństwo zaklęciem miłosnym w ciągu kilku godzin. Skontaktuj się z dr Udamą na WhatsApp: (+27 65 897 8226) lub wyślij e-mail na adres (udamaada@gmail.com), a później podziękuj mi..

    OdpowiedzUsuń
  28. Nazywam się Lilian N. To bardzo radosny dzień w moim życiu dzięki pomocy, jakiej udzielił mi dr Saguru, pomagając mi odzyskać byłego męża za pomocą jego magii i zaklęcia miłosnego. byłam mężatką przez 6 lat i było to okropne, ponieważ mój mąż naprawdę mnie zdradzał i starał się o rozwód, ale kiedy natknęłam się na e-mail Dr.saguru w Internecie, w jaki sposób pomógł tak wielu ludziom odzyskać byłego i pomóc naprawić związek. Wytłumaczyłam mu swoją sytuację, a potem zwróciłam się do niego o pomoc, ale ku mojemu zaskoczeniu powiedział mi, że pomoże mi w mojej sprawie i oto teraz świętuję, bo mój Mąż zmienił się totalnie na dobre. Zawsze chce być przy mnie i nie może nic zrobić bez mojej obecności. Naprawdę cieszę się z mojego małżeństwa, co za wspaniała uroczystość. będę nadal zeznawać w Internecie, ponieważ Dr.saguru jest naprawdę prawdziwym rzucającym zaklęcia. CZY POTRZEBUJESZ POMOCY, SKONTAKTUJ SIĘ TERAZ Z DOKTOREM SAGURU PRZEZ E-MAIL: drsagurusolutions@gmail.com On jest jedyną odpowiedzią na Twój problem i sprawi, że poczujesz się szczęśliwy w swoim związku.
    1 ZAKLĘCIE MIŁOŚCI
    2 WYGRAJ Z POWROTEM
    3 OWOCE ŁONA
    4 ZAKLĘCIE PROMOCYJNE
    5 ZAKLĘCIE OCHRONNE
    6 ZAKLĘCIE BIZNESOWE
    7 DOBRA PRACA
    8 CZAR LOTERII i SPRAWY SĄDOWEJ.

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. To wyraz mojego uznania dla doktora Ogundele, wspaniałego człowieka z Johannesburga. Nigdy w to nie wierzyłam, dopóki mój mąż nie wrócił do domu, kiedy doktor Ogundele rzucił na mnie zaklęcie miłosne. Ten post jest przeznaczony dla osób, które mogą mi pomóc, podziękować mu i dla tych, którzy potrzebują jakiejkolwiek pomocy. Skontaktuj się z doktorem Ogundele przez jego WhatsApp, Viber lub Telegram: +27 63 883 6445. Ten człowiek jest tak potężny, że nigdy nie wierzyłem.
    Uwaga: Doktor Ogundele ma tak wiele mocy, że może leczyć wszelkiego rodzaju ludzkie problemy. Ten mężczyzna ma moc, która sprawi, że zajdziesz w ciążę, jeśli będziesz mieć trudności z zajściem w ciążę. Moc, aby awansować cię w miejscu pracy, skontaktuj się z nim w przypadku każdego rodzaju ludzkiego problemu, użyj pokojowych zaklęć, aby znaleźć szczęście.
    Lisa Romano.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chcę skorzystać z tej okazji, aby powiedzieć Ci, co może zrobić doktor Omoogun. Doktorze Omoogun pomóż mi zrobić to o co proszę Boga, stało się tak, że mój mąż zostawił mnie i mojego niewidomego syna od kilku lat, próbuję go sprowadzić z powrotem i nie było to dla mnie wcale łatwe, dopóki nie zobaczyłem znajomego, który wysłał mi kontakt na Facebooku i wpisałem w Google jego imię, zobaczyłem, co robi, potem skontaktowałem się z nim, powiedział mi, że zrobimy coś, co się z nim zgadzam, od tego czasu moje życie się zmieniło zmieniony. Mój mąż wrócił do mnie i żyjemy razem szczęśliwie, a dzięki doktorowi Omoogunowi, który to umożliwił, możesz się z nim skontaktować; omooguntempleofanswer@gmail.com lub zadzwoń +2348139012331 https://www.facebook.com/profile.php?id=61551740168210  Imię i nazwisko. błogosławieństwo                                                                                              Kraj. Kanada

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój chłopak wrócił do mnie przy pomocy doktora ISIKOLO i jestem naprawdę pod wrażeniem
    Witam wszystkich, jestem Bożena Chorążycki. Kiedy straciłam wszelką nadzieję na przywrócenie prawidłowego związku między mną a moim chłopakiem, poszłam do Internetu w poszukiwaniu pomocy, przeczytałam i skontaktowałam się z dr ISIKOLO, który przyszedł i wszystko naprawił, a ja będę go cenić przez resztę mojego życia. Zbyt wiele razy przeżyłam traumę emocjonalną z powodu niekończących się problemów, jakie miałam z moim mężczyzną, co doprowadziło do naszego rozstania, dlatego szukałam pomocy i dowiedziałam się o dr ISIKOLO, który przyszedł mi na ratunek. Opowiedział mi o procedurach i nalegał, abym się do nich zastosował, co chętnie zrobiłem i nie opóźniał procesu rozwiązywania moich problemów, a wynik otrzymałem w ciągu zaledwie 2 dni, jak mnie zapewniał. Nie zawracaj sobie głowy szukaniem pomocy gdzie indziej, ponieważ on jest zbyt dobry w pomaganiu ludziom. Jest godny zaufania i uczciwy, więc napisz do niego teraz SMS-em za pośrednictwem WhatsApp: +234-8133261196 lub jego e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć wszystkim. Nazywam się Basia Gadomski. Jestem tutaj, aby podziękować wspaniałemu doktorowi Isikolo za rozwiązanie moich problemów małżeńskich. Moje małżeństwo rozpadło się z powodu niekończących się problemów i trudności, jakie miałam z mężem. Odszedł, nie oglądając się za siebie, a ja przez wiele miesięcy byłam sama. Jego rodzina interweniowała i nadal nic się nie zmieniło. Byłam rozbita emocjonalnie i straciłam nadzieję na ponowne znalezienie miłości, ponieważ był wszystkim, czego kiedykolwiek pragnęłam w mężczyźnie. Podobnie jak wiele innych osób, poznałam Doktora ISIKOLO, gdy zaczęłam szukać pomocy. Długo omawialiśmy moje problemy i zapewnił mnie, że otrzyma rozwiązanie, którego potrzebuję. Nie miałam innego wyjścia, jak zastosować się do jego procedur, a on w niczym nie zwlekał. Stworzył dla mnie i mojego męża więź miłosną, a miłość i szczęście, które dzieliliśmy, zostały przywrócone i dotarł do mnie dokładnie po 48 godzinach, jak obiecał DR ISIKOLO. Rzeczywiście jest wspaniałym pomocnikiem i można na nim polegać. jeśli masz jakieś problemy, po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia