czwartek, 13 sierpnia 2020

Podsumowanie lipca

Witajcie, kochani! Za nami już połowa sierpnia, a ja dopiero teraz przychodzę z podsumowaniem poprzedniego miesiąca. Ale to dlatego, że w ostatnim czasie nie miałam czasu i tak pewne rzeczy zeszły na drugi plan. W lipcu nie czytałam zbyt wiele, bo jedynie sześć książek, ale za to wszystkie pozycje były bardzo dobre i świetnie się na nich bawiłam. A wam ile książek udało się przeczytać w lipcu?

Lista prezentuje się tak:

  • Cathy Cassidy, Letnie Marzenie - ★★★★★★★☆
  • Mona Kasten, Dream Again - ★★★★★★★★★
  • Olivia Beirne, Lista, która zmieniła moje życie - ★★★★★★★★☆
  • Christina Lauren, Podróż Nieślubna - ★★★★★★★★☆
  • Laura Kneidl, Someone New - ★★★★★★★★★
  • Corinne Michaels, Beloved - ★★★★★★★★★☆





NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

W lipcu na podium stanęły dwie cudowne książki, dość podobne, a jednak różne. Pierwszą z nich jest oczywiście "Dream Again" Mony Kasten, najnowsza część serii Again, która szybko stała się jedną z moich ulubionych. Historia Jude i Blake'a była pełna emocji, wyzwań i uczuć, skradła moje serducho. Drugą najlepszą książką oczywiście zostaje "Someone New" Laury Kneidl, książka będąca cudowną reprezentacją osób LGBTQ+. Nigdy nie miałam okazji przeczytać książki o osobie transseksualnej, a to są tematy o których trzeba mówić i edukować, a Laura Kneidl zrobiła to rewelacyjnie.


NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:
W tym miesiącu nie trafiłam na złą książkę, każda z przeczytanych pozycji mi się podobała :)

1 komentarz:

  1. To dobrze, że w tym miesiącu nie trafiły Ci się książki, które oceniasz negatywnie. Zgadzam się, że wymienione przez Ciebie książki Kneidl i Kasten są bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia