poniedziałek, 3 lipca 2023

Podsumowanie czytelnicze czerwca


Czerwiec minął szybciej, niż zdążyłam mrugnąć, ale niestety wypadł bardzo słabo pod względem czytelniczym. Już bardzo dawno nie miałam tak słabego miesiąca - nie tylko nie miałam czasu na czytanie, ale też niestety chęci, i w rezultacie przeczytałam jedynie pięć książek (plus jedna, o której nie mogę na razie nic zdradzić). Z kompletnego zastoju uratował mnie jedynie reread serii "Origin" Armentrout, w innym wypadku zapewne nie poczytałabym zbyt wiele. Natomiast największe rozczarowanie przyniosła mi książka Lucy Score "Dziewczyna na niby" - historia, którą męczyłam tydzień i gdyby nie to, że nie lubię przerywać lektury w trakcie, zapewne w ogóle bym jej nie dokończyła. A jak wypadł wasz czerwiec? Znaleźliście jakichś nowych ulubieńców?

Lucy Score, Dziewczyna na niby - ★★★★★☆☆☆☆☆
Jennifer L. Armentrout, The Darkest Star - ★★★★★★★★★★ (reread)
Jennifer L. Armentrout, The Burning Shadow - ★★★★★★★★★★ (reread)
Ana Huang - Gry. Seria Twisted - ★★★★★★★★☆☆
Lynn Painter, Pan Zły Numer - ★★★★★★☆☆☆☆



1 komentarz:

  1. Moje małżeństwo było prawie u kresu, kiedy zobaczyłam komentarz o człowieku o imieniu Dr DAWN, który pomaga ludziom w odzyskaniu współmałżonka i skontaktowałam się z nim na szczęście dla mnie rzucił zaklęcia po 24 godzinach mój kochanek wrócił do mnie od tego czasu moje małżeństwo jest stabilne dzięki za wszystko co dla mnie zrobił zapewniam cię o kontakt z nim,
    jest biegły w następujących zaklęciach:
    * zaklęcia miłosne
    * zaklęcia małżeńskie
    * magia pieniędzy
    * zaklęcie szczęścia
    * Czary pociągu seksualnego
    * Magia leczenia AIDS
    * Jaskinia kasyna
    * Usunięto przeklęte jaskinie
    * Zaklęcie ochronne
    * Magia loterii
    * Szczęśliwe zaklęcia
    * Zaklęcie płodności
    * Pierścień telekinezy 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia