poniedziałek, 4 lutego 2019

Głosuj na książkę 2018 roku w plebiscycie lubimyczytac!


Jak co roku, portal lubimyczytac.pl wystartował z plebiscytem na najlepszą książkę roku (link tutaj). W czwartej edycji największego literackiego plebiscytu w Polsce zostało nominowanych 238 tytułów z 71 wydawnictw w 12 kategoriach. Czytelnicy mogą głosować na swoje ulubione książki do końca lutego.

Jak to zrobić? To proste!
1. Masz 12 głosów - po jednym w każdej kategorii.
2. Zapoznaj się z nominowanymi książkami.
3. Aby oddać swoje głosy, pod wybraną książką w kategorii kliknij przycisk “Głosuję“. Pamiętaj możesz zagłosować w każdej kategorii raz. Po zagłosowaniu nie możesz cofnąć swoich głosów.
4. Aby oddać ważne głosy, musisz posiadać konto w serwisie.


Do wyboru mamy książki aż w dwunastu kategoriach:

  • Literatura piękna
  • Powieść historyczna
  • Kryminał, sensacja, thriller
  • Literatura obyczajowa, romans
  • Literatura faktu, publicystyka
  • Autobiografia, biografia, wspomnienia
  • Literatura fantastyczna
  • Science fiction
  • Horror
  • Literatura młodzieżowa
  • Fantastyka młodzieżowa
  • Literatura dziecięca


Ja osobiście oddałam głosy tylko w dwóch kategoriach, więc chciałabym je wam teraz przedstawić.

Literatura obyczajowa, romans

Wybór jednego tytułu spośród tylu cudownych książek to najtrudniejsze zadanie w życiu. Miałam w tej kategorii tyle faworytów (ale są tu też książki, których osobiście bym tutaj nie dała, bo mi się zwyczajnie nie podobały), że nie wiedziałam na co się zdecydować. Ostatecznie zdecydowałam się na "Wszystkie Nasze Obietnice" Colleen Hoover, chociaż robiłam to z bólem serca. Najchętniej oddałabym tutaj kilka głosów.

Literatura młodzieżowa

Tutaj wybór mi się trochę zawęził, chociaż nadal zdecydowanie się na jeden tytuł było bardzo trudne. Wahałam się między Moną Kasten, a Kelly Oram, ale ostatecznie zagłosowałam na "Begin Again". Swoją drogą, zupełnie nie rozumiem co tu robi "Chłopak, który wiedział o mnie wszystko", bo ta książka ani trochę nie zasługuje na tytuł Książki Roku...

A wy już zagłosowaliście? W kategoriach, które przedstawiłam, jakie były wasze wybory? Piszcie w komentarzach! :)

7 komentarzy:

  1. Też już głosowałam. :D Mogłam oddać głosy w trzech kategoriach, ale w dwóch nie miałam wyboru - tylko po jednej książce, a w trzeciej dwie. Trochę się zawiodłam, bo przeczytałam kilka nowości więcej.
    Też oddałam głos na "Wszystkie nasze obietnice". Mam nadzieję, że wygra, bo zasługuje. :)


    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że wygra. Cudowna książka :D

      Usuń
  2. Już zdążyłam zagłosować :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już zagłosowałam. Jestem bardzo ciekawa wyników. A w tych dwóch kategoriach postawiłam na 'Dziesięć poniżej zera' oraz "More happy than not", chociaż nie sądzę, że będą mieć duże szanse. W tym plebiscycie przeważnie wygrywają książki o których jest głośno. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam tych książek, ale o "Dziesięć poniżej zera" było w sumie głośno swego czasu. Kto wie, kto wie :D

      Usuń
  4. Tyle dobroci ♥♥
    I co tu wybrać....
    Dzięki za info
    pozdrawiam,
    Pola z https://czytamytu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia