wtorek, 18 czerwca 2019

Emily March - Pocałuj mnie wiosną


Caitlin Timberlake osiągnęła szczyt drabiny zawodowej w Nowym Jorku. Oszałamiająca kariera nie zaspokoiła jednak jej ambicji. W głębi duszy chciała zmieniać świat, a nie projektować narzuty – nawet jeśli były warte tysiące dolarów. Kiedy rzuca wszystko i wraca do rodzinnego Eternity Springs, poznaje Josha. Odkrywa, że chce jeszcze czegoś. Caitlin pragnie Josha. Niestety, on ma inne plany.

Josh to przystojny mechanik, który próbuje odciąć się od swojej przeszłości w malowniczym Kolorado. Spotkanie z piękną Caitlin rozpala jego zmysły i porusza serce, ale już dawno obiecał sobie, że z nikim się nie zwiąże. Kiedy dopadają go demony przeszłości, wpada w tarapaty i może utracić wszystko, na czym mu zależy. Czy miłość i determinacja Caitlin wystarczą, by go uratować?

Nie będę ukrywać, że "Pocałuj mnie wiosną" skusiło mnie okładką i tym wiosennym tytułem. Zachęcona taką lekką, wiosenną historią, postanowiłam sięgnąć po tę powieść na ślepo i nawet nie czytać jej opisu. Do tej pory nie miałam jeszcze okazji czytać niczego spod pióra Emily March, więc nie wiedziałam czego się spodziewać. Dopiero chwilę przed lekturą dowiedziałam się, że jest to aż czternasta część serii "Eternity Springs" i nie ukrywam, zmartwiłam się trochę, że będę miała problem żeby zrozumieć historię, ale od razu was uspokajam - nie trzeba znać poprzednich części, bo "Pocałuj mnie wiosną" spokojnie można potraktować jako niezależną część.

Caitlin Timberlake wraca do swojego rodzinnego miasta Eternity Springs na wesele swojej przyjaciółki, niepewna, czy jest zadowolona ze swojego obecnego życia. Kiedy dzień przed uroczystością zostaje zamknięta w gondoli z przystojnym mężczyzną, Joshem Tarkingtonem i jego jeżdżącym na wózku psem, od razu między nimi iskrzy. Pod wpływem impulsu zaprasza go na ślub jako swoją osobę towarzyszącą, gotowa, aby chwilę się zabawić z nieznajomym przystojniakiem. Niestety ich romans zostaje przerwany, zanim ma szansę rozkwitnąć i Caitlin oraz Josh tracą jakikolwiek kontakt na kilka miesięcy.

Po tej książce spodziewałam się czegoś lekkiego, wiosennego i niewymagającego, ale całkowicie się zaskoczyłam, bo autorka poruszyła wiele mrocznych tematów, jakich nawet bym się nie spodziewała. Chociaż naszą główną bohaterką jest tutaj Caitlin, to ośmieliłabym się powiedzieć, że to tak naprawdę historia Josha. Josh to mężczyzna mający za sobą wiele traumatycznych przeżyć i przeszłość, którą za wszelką cenę pragnie utrzymać w tajemnicy. Dlatego zamieszkuje w Eternity Springs, gdzie dostaje szansę, aby rozpocząć nowy rozdział. Przysiągł sobie, że już nigdy nie odda nikomu swojego serca i nie pozwoli na to, aby ponownie przeszedł przez ból, jakiego doznał lata temu. Dlatego też stara się trzymać z daleka od Caitlin, w której z łatwością mógłby się zakochać. Josh to osoba bardzo poturbowana przez los, dlatego wymaga od czytelnika dużego zrozumienia, kiedy popełnia błędy. Genialnym dodatkiem od autorki były kartki z jego pamiętnika, będące swego rodzaju przepustką do jego myśli i przeszłości. Niektóre z nich całkowicie mną wstrząsnęły, a nawet sprawiły, że łzy stanęły mi w oczach, Jego historia pełna jest tragicznych wydarzeń, autorka porusza takie tematy jak przemoc domowa, czy uzależnienia, co łamie serce.

Caitlin to z drugiej strony idealistka, która na początku niebezpiecznie przypominała mi główną bohaterkę książki "Gwiazdy Nadziei" I. M. Darkss. Kiedy po raz pierwszy poznaje Josha, od razu podejmuje decyzje, że to ten jedyny i nie może się poddać, nawet jeśli on wyraźnie mówi jej, że nigdy nie będzie gotowy na związek. Tutaj od razu włączyły mi się lampki alarmowe, bo serio zaczęłam się obawiać, że to kolejny przypadek, w którym to bohaterka da się traktować chłopakowi jak wycieraczkę, naiwna, że kiedyś ją pokocha. Na szczęście koniec końców Caitlin postawiła na siebie i swoje marzenia, dając Joshowi czas, aby popracował nad swoimi demonami.

Myślę, że moim głównym problemem z tą książką jest to, jak szybko wszystko się tutaj dzieje. A przynajmniej ze strony Caitlin, która patrzy trochę na świat przez różowe okulary i niezwykle szybko obdarza uczuciem głównego bohatera, po czym postanawia, że nie podda się, dopóki on nie da im szansy. Oboje idą na układ przyjaciół z bonusem, chociaż wszyscy możemy się domyślić, jak to się zakończy. Ich relacja wypadła mało realistycznie przez to, że wszystko działo się tak szybko, chociaż tak naprawdę mijały miesiące. Zabrakło mi czegoś więcej, czegoś, dzięki czemu rzeczywiście mogłabym poznać, że ich uczucie jest prawdziwe, a nie powierzchowne, polegające na przyciąganiu seksualnym.

"Pocałuj mnie wiosną" było zupełnym zaskoczeniem pod względem tematów, jakie autorka porusza. Historia zaczyna się lekko i odrobinę flirciarsko, ale zaraz obiera inną drogę. Relacja Caitlin i Josha nie jest łatwa, oboje muszą zmierzyć się z wieloma problemami, ale jednocześnie ukazuje, że dla każdego jest nadzieja, nieważne przez co musimy przejść, aby wreszcie znaleźć spokój. Czyta się ją niezwykle szybko i bez trudu wcielamy się w bohaterów. Mimo, że książka nie jest idealna, to ja świetnie się przy niej bawiłam.




EMILY MARCH to pisarka, autorka ponad 30 pełnych emocji i ciepła książek, chwalonych przez krytyków i uwielbianych przez czytelników. Książki jej autorstwa niejednokrotnie królowały na listach Library Journal, Romance Writers of America oraz Publishers Weekly. Absolwentka Texas A&M University.





Tytuł: Pocałuj mnie wiosną
Autor: Emily March
Seria: Eternity Springs. Tom 14
Tytuł w oryginale: The First Kiss of Spring
Data premiery: 15 maja 2019
Wydawnictwo: Kobiece
Liczba stron: 337
Ocena: 7/10

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję wydawnictwu Kobiecemu.




2 komentarze:

  1. Jak odzyskałem mojego byłego męża ... Tak się cieszę, że mogę podzielić się zeznaniami o prawdziwym rzucającym zaklęcia, który przyprowadził do mnie męża. Mój mąż i ja jesteśmy małżeństwem od około 6 lat. Pobraliśmy się szczęśliwie z dwójką dzieci, chłopcem i dziewczynką. 3 miesiące temu zacząłem zauważać jakieś dziwne zachowanie od niego, a kilka tygodni później dowiedziałem się, że mój mąż widuje się z kimś innym. Zaczął wracać do domu późno z pracy, już nie obchodzi mnie ani dzieci, czasem wychodzi i nawet nie wraca do domu przez około 2-3 dni. Zrobiłem wszystko, co mogłem, aby rozwiązać ten problem, ale wszystko bezskutecznie. Bardzo się martwiłem i potrzebowałem pomocy. Kiedy pewnego dnia przeglądałem Internet, natknąłem się na stronę internetową, która sugeruje, że Dr.Wealthy może pomóc rozwiązać problemy małżeńskie, przywrócić zerwane relacje i tak dalej. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałem się z nim i powiedziałem mu o moich problemach, a on powiedział mi, co mam robić, i zrobiłem to, a on rzucił na mnie zaklęcie. 48 godzin później mój mąż przyszedł do mnie i przeprosił za wyrządzone krzywdy i obiecał, że nigdy więcej tego nie zrobi. Od tego czasu wszystko wróciło do normy. Ja i moja rodzina znów żyjemy razem szczęśliwie .. Wszystko dzięki Dr.Wealthy Powerful Love Spell, które naprawdę działa. Jeśli masz jakikolwiek problem, skontaktuj się z nim, a gwarantuję ci, że ci pomoże. On cię nie zawiedzie. Wyślij mu wiadomość e-mail na adres: wealthylovespell@gmail.com. lub whatsapp go na: +2348105150446

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Bóg błogosławi doktora WALE’a za jego wspaniałą pracę w moim życiu. Byłam w separacji z mężem przez okres pięciu lat i nie byłam usatysfakcjonowana, że muszę odzyskać męża, ponieważ życie w samotności było tak straszne dla mnie i mojej trójki dzieci Szukałem informacji na temat jakiegoś zaklęcia, które może przywrócić ukochaną osobę i wtedy natknąłem się na DR WALE’a. Widziałem komentarz na temat DR. WALE’a, w jaki sposób łączy kochanków za pomocą rzucającego zaklęcie. Skontaktowałem się z nim i on mnie poprowadził. Poprosiłem o rozwiązania, zaczął lekarstwo na moje zaklęcie, poprosił o pewne informacje, które mu wysłałem, a także powiedział mi, że musimy kupić kilka przedmiotów, aby zaklęcie zadziałało na mnie na dobre i które wyczułem dla niego pieniądze po kilku tygodniach mój mąż dzwoni do mnie i zaczyna błagać o przebaczenie za wszystko, co się wydarzyło. Jestem teraz bardzo szczęśliwy, że znów jesteśmy jedną rodziną dla każdego, kto może potrzebować pomocy wielkiego rzucającego zaklęcia. Możesz skontaktować się z WhatsApp: +2347054019402 lub e-mailem: drwalespellhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia