czwartek, 2 lutego 2023

Podsumowanie czytelnicze stycznia


Hej, kochani! Nadszedł czas na pierwsze podsumowanie tego roku. Muszę przyznać, jestem naprawdę zadowolona z tego, jak wypadł mój styczeń pod względem czytelniczym, bo udało mi się przeczytać dziesięć książek, a kilka z nich to były długie (przynajmniej dla mnie), kilkudniowe lektury. Może nie wszystkie pokochałam, ale za to w tym miesiącu udało mi się powrócić do kilku moich ulubionych autorek i chociażby z tego względu uważam ten miesiąc za bardzo udany. Tak wygląda cała moja lista z ocenami:

Danielle L. Jensen, Niechciany następca - ★★★★★★★☆☆☆
Lucy Score, To, co zostaje w nas na zawsze - ★★★★★★★★★☆
Jennifer L. Armentrout, Królestwo ciała i ognia - ★★★★★★☆☆☆☆
Jennifer L. Armentrout, Korona ze złoconych kości - ★★★★★★★★☆☆
Casey M. Morgan, Klub Pustych Portfeli - ★★★★☆☆☆☆☆☆
Matthew Perry, Przyjaciele, kochankowie i ta Wielka Straszna Rzecz - ★★★★★★★★☆☆
Kristen Callihan, Make It Sweet - ★★★★★★★★★★
Kristen Callihan, Niegrzeczny Rockman - ★★★★★★★★★★ (reread)
Ana Huang, Miłość. Seria Twisted - ★★★★★★☆☆☆☆
Jennifer L. Armentrout, Siła Protektora - ★★★★★★★★★★


Najlepszymi książkami miesiąca bez dwóch zdań zostają "Make It Sweet" Kristen Callihan, "To, co zostaje w nas na zawsze" Lucy Score, którą miałam tę przyjemność czytać przedpremierowo oraz "Siła protektora" Jennifer L. Armentrout - finał historii, na który czekałam od lat. A jak wypadł wasz styczeń pod względem czytelniczym? Macie jakichś nowych ulubieńców?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia