piątek, 26 marca 2021

Zapowiedź patronacka: Anna Olszewska - Dziewczyna z Fotografii


Witajcie, kochani! Dzisiaj przychodzę z ekscytującą informacją, a mianowicie z zapowiedzią książki, którą miałam okazję objąć patronatem - "Dziewczyna z Fotografii" Anny Olszewskiej. Na pewno zauważyliście, że nieczęsto czytam książki polskich autorek, ale ta historia urzekła mnie swoim stylem i bohaterami, a takim przyjemnym dodatkiem jest fakt, że całość dzieje się w pięknym Paryżu. Naprawdę świetnie się na niej bawiłam, Anna Olszewska poruszyła moje serce i sprawiła, że nie mogłam się oderwać. Premiera książki już 13 kwietnia! Mam nadzieję, że spodoba wam się równie mocno, jak mi. Co więcej, na moim bookstagramie możecie się spodziewać rozdania z tą pozycją, więc koniecznie obserwujcie mój profil :)

Zostawiam was z opisem:


Czy jedno zdjęcie może zmienić wszystko?

Natasza była świetnie zapowiadającą się baletnicą, kiedy zdarzył się wypadek. Okaleczona fizycznie i psychicznie musi odnaleźć się w nowej rzeczywistości.

Luka jeszcze rok wcześniej miał wszystko – asystował w pracowni cenionego paryskiego fotografa i był zakochany w dziewczynie, która nie widziała poza nim świata. Jeden wieczór sprawił, że stracił i pracę, i miłość.

Kiedy Natasza wsiada do samolotu lecącego do Paryża, ścieżki tych dwojga przecinają się po raz pierwszy. Wszystko wskazuje na to, że to jedynie przelotna znajomość, ale los chce inaczej. W paryskim mieszkaniu Natasza znajduje list stanowiący zaproszenie do gry, w którą grała z rodzicami w każde urodziny. Natasza podejmuje wyzwanie i przemierza miasto w poszukiwaniu kolejnych wskazówek. W jednym z miejsc, w którym rodzice pozostawili kolejną kopertę, Natasza ponownie spotyka Lukę. Czy poszukujący idealnej modelki Luka będzie potrafił dostrzec w niej to, co kryje się pod bliznami? Czy Natasza będzie potrafiła się otworzyć?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia