sobota, 3 czerwca 2023

Podsumowanie czytelnicze maja


Mamy początek czerwca, a to oznacza, że nadszedł czas na comiesięczne podsumowanie czytelnicze! Niestety dla mnie maj okazał się być jednym z najsłabszych miesięcy pod względem książkowym, a już szczególnie pod koniec, kiedy zaczęłam się zmagać z zastojem czytelniczym. Udało mi się co prawda przeczytać siedem książek, ale większość z nich to były jedynie przyjemnie, ale niestety nie zapadające w pamięci powieści. Najlepszą książką miesiąca bez dwóch zdań zostają "Marriage for One" Elli Maise (ale ten tytuł to był akurat reread, więc nie do końca się liczy) oraz "Diabeł na Hawajach" Elizabeth O'Roark, która bardzo zaskoczyła mnie tym, jak chwyciła mnie za serce. Natomiast rozczarowaniem okazała się być książka "Zacznij żyć, Chloe Brown" Talii Hibbert, która niestety nie trafiła w mój gust. A jak wyglądał wasz maj? Jaka jest najlepsza książka, jaką przeczytaliście?

Ella Maise, Marriage for One - ★★★★★★★★★★ (reread)
Emma Lord, Gdy nadarzy się okazja - ★★★★★★★☆☆☆
Marie Racquel, Ophelia mimo wszystko - ★★★★★★★☆☆☆
Elizabeth O'Roark, Diabeł na Hawajach - ★★★★★★★★★☆
Talia Hibbert, Zacznij żyć, Chloe Brown - ★★★★★☆☆☆☆☆
Chloe Gong, Foul Lady Fortune. Nikczemna fortuna - ★★★★★★★★☆☆ 
Sarah Adams, When in Rome. Rzymskie wakacje - ★★★★★★★★☆☆ 



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia