poniedziałek, 4 marca 2019

Podsumowanie lutego


Luty pod względem czytelniczym prezentuje się jak na mnie bardzo dobrze. Być może spowodowane jest to tym, że miałam w tym miesiącu ferie zimowe (chociaż w planach miałam czytać więcej, a skończyło na robieniu setek innych rzeczy...), ale udało mi się przeczytać aż dziesięć książek! Dla niektórych pewnie jest to mała liczba, w końcu są osoby, które czytają jedną książkę dziennie, ale ja jestem z tego wyniku bardzo zadowolona. Zwłaszcza, że jedną z tych pozycji jest mój pierwszy reread od chyba dwóch lat! Tak bardzo uwielbiam wracać do moich ukochanych książek, ale do tej pory zupełnie nie miałam na to czasu. Cieszę się, że wreszcie to w lutym zrobiłam.

Po naciśnięciu na tytuł przejdziecie do recenzji każdej z tych książek, poza "Na Krawędzi Nigdy", która jest moim rereadem. Jeśli chcielibyście przeczytać moją opinię na temat tej książki kilka lat po tym, jak przeczytałam ją po raz pierwszy, to dajcie znać w komentarzu ;)

A teraz przejdźmy do listy książek przeczytanych w lutym!

NAJLEPSZA KSIĄŻKA LUTEGO

Wybór najlepszej książki lutego był bardzo trudny, bo w tym miesiącu przeczytałam wiele cudownych książek i właściwie tylko jedna mnie zawiodła. Pomijając "Na Krawędzi Nigdy", która swoją drogą była równie cudowna, jak zapamiętałam, mam dwie ulubione książki miesiąca. Pierwszą z nich jest moja niezawodna K.A. Tucker z pozycją "Zostań ze Mną", którą zachwycałam się przez dłuższy czas. Jest to niezwykle klimatyczna, nastrojowa, romantyczna, zabawna i nawet momentami smutna książka, która wciągnęła mnie niesamowicie. A drugą, niemniej cudowną, jest "Jesteś Moim Zawsze" M. Leighton. Było to moje pierwsze spotkanie z autorką i bardzo udane! Książka jest o wiele bardziej emocjonalna niż "Zostań ze Mną" i obydwie historie bardzo się od siebie różnią, ale obie skradły moje serce i sprawiły, że uroniłam łezkę. Do przeczytania "Jesteś Moim Zawsze" skusiła się nawet moja mama i jest to teraz jedna z jej ulubionych książek! 



NAJGORSZA KSIĄŻKA LUTEGO

Myślę, że tutaj jest jasne jak słońce, która książka była moją najgorszą, bo dość dosadnie wyraziłam to w swojej opinii. "Piorun" Angel Payne to największe rozczarowanie miesiąca i jedna z najgorszych książek, jaką miałam okazję przeczytać w całym swoim dorobku czytelniczym. Co mówię z żalem, bo naprawdę oczekiwałam przyjemnej, seksownej historii o zakazanym romansie. Szkoda ponownie gadać na jej temat, więc powiem tylko tyle - nie marnujcie na nią swojego czasu i pieniędzy, bo będziecie tego żałować. Doprawdy nie wiem jak komukolwiek mogłaby się ta książka spodobać...



To by było tyle na dzisiaj! A wam ile książek udało się przeczytać w lutym! Jaka książka jest waszą ulubioną? 

13 komentarzy:

  1. Czytałam jedynie "Zostań ze mną" i ta książka mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, świetny wynik! :D
    ~Pola
    www.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie udało się przeczytać 8 książek, a najlepsze z nich to mój patronat Uwikłani. Tom II Adrianny Rak i Zostały po niej Sekrety Diany Chamberlain oraz Chłopiec z ulicy Wschodniej. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wynik, gratuluję! Niestety nie znam żadnej z wymienionych książek :/

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku. U mnie luty był cieniutkie pod względem czytelniczyn. Tylko 4 książki udało się przeczytać :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku :D mam nadzieję, że marzec również będzie owocny :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oby, muszę nadrobić pełno książek, bo w kwietniu i maju już nie będzie tak fajnie XD

      Usuń
  6. Z wymienionych czytałam tylko "Na krawędzi nigdy", która też mi się podobała. Niestety drugi tom był trochę słabszy. Natomiast na pewno kiedyś przeczytam "Zostań ze mną" i "Pozwól się kochać".
    U mnie w lutym o jedna książka mniej :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugiego tomu nie zdążyłam jeszcze raz przeczytać, ale też bardziej mi się pierwszy podobał. I gratuluję wyniku! :)

      Usuń
  7. Luty zakończyłam z dziewięcioma książkami :) Najbardziej podobała mi się "Zostań ze mną" i "Walcząc o odkupienie" :)

    Buziaki,
    Zaczytana Anielka
    www.zaczytanaanielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, mam na imię Agnieszka mary Jestem z Częstochowy, ale mieszkam w Waterton Lakes National Park w Kanadzie z moim mężem. Słowa te nie wyjaśniają, jak bardzo jestem podekscytowany na przywrócenie mojego zepsutego małżeństwa, a teraz mój mąż wrócił całkowicie, pozostawiając mnie i nasze dzieci na inną kobietę. Jesteśmy małżeństwem od wielu lat, aw trakcie naszego małżeństwa mieliśmy szereg walk, które trwały, aż w końcu wyjechał z naszymi dziećmi i przeniósł się do Melbourne, aby być z inną kobietą. Zablokował wszystkie środki kontaktu, unieważniając komunikację. Czułem, że moje życie się skończyło, a moje dzieci myślały, że już nigdy nie zobaczą swojego ojca. Starałem się być silny tylko dla moich dzieci, ale nie mogłem kontrolować bólów, które dręczyły moje serce, byłem pochłonięty przez smutek i ból, ponieważ naprawdę go kochałem. Każdego dnia i nocy myślę o nim i zawsze chciałbym, żeby wrócił ze mną, dosłownie szaleję i potrzebuję boskiej interwencji, więc opowiedziałem każdy mój problem mojemu przyjacielowi, który kiedyś miał podobne wyzwania. Odesłała mnie do bardzo wpływowego człowieka o nazwisku DoctorIgbinovia. Powiedziała, że ​​był jedynym powodem szczęścia, którym cieszyła się do dziś. Drigbinovia może pomóc naprawić zerwane relacje, które powiedziała, że ​​muszę go postawić przed sądem. Skontaktowałem się z nim na jego adresach e-mailowych doctorigbinovia93@gmail.com, a on dał mi instrukcje, co robić, więc zrobiłem zaklęcie miłosne dla mnie. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, po trzech tygodniach mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział mi, że tęsknił za nami tak bardzo jak dzieci, byłem tak zaskoczony, moje serce było pełne radości i podniecenia i zacząłem ocieniać moje łzy. Przeprosił za swój błąd i przeprosił za ból, jaki wyrządził mi i dzieciom. W ten sposób wrócił do nas z wielką miłością i radością, a od tego dnia nasze małżeństwo było teraz silniejsze niż wcześniej. Dzięki Drigbinovii jest bardzo silny, więc postanowiłem podzielić się moją historią dla dobra tych kobiet i mężczyzn kto doświadczył tego, co się stało. Chcę, żebyś wiedział, że istnieje rozwiązanie. Drigbinovia jest rozwiązaniem, prawdziwym i potężnym magiem, który modlił się o życie przez długi czas, aby pomóc kobietom i dzieciom w ich bólu. Ma też czary do leczenia HIV, raka itp. DOBRE SZCZĘŚCIE,

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia