sobota, 6 maja 2023

Podsumowanie czytelnicze kwietnia


Spóźniona (serio, czy kogoś to jeszcze dziwi?), ale wreszcie przybywam z podsumowaniem czytelniczym kwietnia! Szczerze mówiąc, ten miesiąc nie rozpoczął się najlepiej i obawiałam się, że znowu wpakuję się w zastój czytelniczy, ale się myliłam. Ileż ja perełek poznałam w tym miesiącu! Poznałam trochę mniej wciągające książki, ale też takie, które mnie zachwyciły i które pozostaną ze mną na długi, długi czas. W kwietniu przeczytałam jedenaście książek, a tak wygląda cała moja lista z ocenami:

Mikołaj Milcke, Chłopak z drugiego planu - ★★☆☆☆☆☆☆☆☆
Micalea Smeltzer, Wytrwałość dzikich kwiatów - ★★★★☆☆☆☆☆☆
Abby Jimenez, To nie może się udać - ★★★★★★★★★★
Kevin Van Whye, Date Me, Bryson Keller - ★★★★★★★☆☆☆
Bianca Iosivoni, Finding Back to Us - ★★★★★★★★★☆
Alexandra Christo, Księżniczka dusz - ★★★★★★★☆☆☆
Emma Mills, Szczęśliwe połączenie - ★★★★★★★☆☆☆
Rebecca Yarros, Rzeczy, których nie dokończyliśmy - ★★★★★★★★★☆ (reread)
Anna Benning, Vortex. Miłość, która jest początkiem - ★★★★★★★★★★
Jasmine Guillory, The Wedding Date. Randka w ciemno - ★★★★★★☆☆☆☆
Sarah Sprinz, Dunbridge Academy. Tam, gdzie ty - ★★★★★★★☆☆☆


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Wybór jednej najlepszej książki miesiąca jest niemożliwy, bo miałam przyjemność czytać wiele cudownych pozycji. Muszę tu jednak wspomnieć o czterech tytułach, które podobały mi się najbardziej: mój cudowny patronat "Finding Back to Us" Bianki Iosivoni, "Miłość, która jest początkiem" Anny Benning, czyli emocjonujący finał trylogii Vortex, "To nie może się udać" Abby Jimenez (motylki gwarantowane!), a także wyciskacz łez "Rzeczy, których nie dokończyliśmy" Rebekki Yarros. Te książki skradły moje serce!

NAJBARDZIEJ ROZCZAROWUJĄCA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Niestety wśród perełek znalazły się też takie pozycje, które mnie rozczarowały. Więcej można przeczytać o nich w moich recenzjach, ale niestety głównie nie trafiły w mój gust. Są to przede wszystkim książki "Chłopak z drugiego planu" Mikołaja Milckego oraz "Wytrwałość dzikich kwiatów" Micalei Smeltzer.

A jak wypadł wasz kwiecień pod względem czytelniczym? Macie nowych ulubieńców?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia