czwartek, 1 grudnia 2022

Podsumowanie czytelnicze listopada


No i nadszedł ten moment, kiedy witamy grudzień i zaczynamy odliczanie dni do świąt i końca roku! No ale jeszcze zanim w pełni pożegnamy listopad, czas na przedostatnie podsumowanie czytelnicze. Spodziewałam się, że ten miesiąc nie był aż tak obfity czytelniczo jak poprzednie, bo trochę przytłoczył mnie brak czasu i złe samopoczucie, ale okazało się, że przeczytałam 10 książek, w tym dwie, o których jeszcze nie mogę wspomnieć i trzy krótkie opowiadania. Najbardziej jestem jednak zadowolona z tego, że wszystkie te książki mi się (w większym czy mniejszym stopniu) podobały. Tak wygląda lista z moimi ocenami:

Tanya Byrne, Afterlove - ★★★★★★☆☆☆☆
Colleen Hoover, It Ends With Us - ★★★★★★★★★☆
Chloe Gong, Our Violent Ends - ★★★★★★★★★★
Chloe Gong, A RomaJuliette Christmas Special - ★★★★★★★★★☆
Alexandria Bellefleur, Zapisane w gwiazdach - ★★★★★★★☆☆☆
Alice Oseman, This Winter - ★★★★★★★★☆☆
Madeline Miller, Galatea - ★★★★★★★☆☆☆
Kerri Maniscalco, Jak upolować Drakulę - ★★★★★★★☆☆☆


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:


Jeśli chodzi o romans, nie mogłabym nie wspomnieć o "It Starts With Us" Colleen Hoover. Długo na tę książkę czekałam i chociaż wiem, że nie każdy jest zachwycony, ja czuję się w pełni usatysfakcjonowana i wdzięczna. Ci bohaterowie zasłużyli na takie zakończenie, nawet jeśli powieść nie jest do końca idealna. Muszę również wspomnieć tutaj o innej książce, tym razem fantasy, a mianowicie "Our Violent Ends" Chloe Gong. Ta książka mnie zniszczyła. Rozwaliła mi serce, po czym długo się nie pozbieram i zachwyciła na tak wiele sposobów. To z pewnością jedna z najlepszych historii fantasy, jakie czytałam w tym roku.

NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:


Zawsze bardzo mnie cieszy, kiedy nie mam czego w tej części napisać. Listopad wypadł naprawdę dobrze i żadna książka mnie nie rozczarowała! :)

A jak wyglądał wasz listopad? Ile książek udało wam się przeczytać?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia