niedziela, 31 marca 2019

Emma Chase - Królewsko Obdarowany


Ellie Hammond od lat podkochuje się w swoim ochroniarzu, Loganie St. Jamesie. I chociaż się z tym zbytnio nie skrywa, on nigdy nie robi niczego, co pokazałoby jej, że czuje to samo. Dla Logana dziewczyna jest tylko osobą, którą zobowiązał się chronić. A przynajmniej tak uważa Ellie. Teraz, gdy ma 22 lata, przyszedł czas, aby zaczęła myśleć o ustatkowaniu się. Królowa proponuje Ellie, aby poszła w ślady swojej siostry, Olivii i poślubiła księcia, albo lorda. Jednakże gdy Ellie próbuje porzucić marzenia o przystojnym, pięknym mężczyźnie, okazuje się, że to niemożliwe. Wszystko, o czym może myśleć, to Logan.

Logan St. James już w dzieciństwie nie miał łatwo, a jego rodzina ciągle miała jakieś problemy. Gdy w młodym wieku zaciągnął się do wojska, a potem został ochroniarzem rodziny królewskiej, wreszcie znalazł swoje powołanie. Przystojny, silny, odważny, lojalny, to mężczyzna, o którym marzy każda kobieta. Ale Logan od zawsze pożądał tylko jej - Ellie. Tylko, że ona nie jest mu pisana. Jest siostrą księżnej, należy do królewskiej rodziny, a on jest tylko ochroniarzem, który mógłby stracić swoją pracę, gdyby tylko wykonał krok w jej stronę. Przez lata ją chroni, pomaga, obserwuje jak chodzi na randki i ukrywa swoje uczucia w sobie.

Kiedy w królestwie pojawia się niebezpieczeństwo, Logan nie może pozwolić, aby Ellie coś się stało. I chociaż zasady ochroniarzy jasno mówią, że nie wolno się rozpraszać, tracić klientki z oczu, a co najważniejsze, zakochać się w niej, to kiedy Logan na własnej skórze doświadczy jak to jest ją niemal stracić, być może nie będzie potrafił dłużej ukrywać swoich uczuć.

"Królewsko Obdarowany" to już trzeci tom serii "Royally", którą w swoim czasie bardzo polubiłam. Absolutnie zakochałam się w bohaterach, zabawnych, słodkich dialogach, całej rodzinie królewskiej i tym, jak łatwa i przyjemna, jest ta seria. Tym razem autorka wreszcie daje nam historię Ellie, młodszej siostry Olivii z pierwszej części, oraz Logana, ochroniarza rodziny królewskiej, na którą czekałam od pierwszej książki. I szczerze, jeśli miałabym wybierać, to chyba moją ulubiona, a przynajmniej na równi z historią księcia Henry'ego!

Logan to chyba moja ulubiona męska postać w całej serii. Jest opanowany, odważny, męski, lojalny, skory do poświęceń i twardo stąpa po ziemi. A przede wszystkim ma ogromne serce. I chociaż jest przy tym także dość zamknięty i małomówny, a do tego z całej siły stara się trzymać swoje emocje na wodzy i nie zwodzić Ellie, bo wierzy, że nie mogą być razem, to poznawszy jego przeszłość i sposób myślenia, od razu rozumiemy skąd bierze się jego zachowanie. Pokochałam go całym serduszkiem i chociaż frustrował mnie tym, że odpychał Ellie, to jednocześnie obserwowałam, jak przez lata dbał o nią, troszczył się o wiele bardziej, niż powinien jako ochroniarz i ukrywał w sobie ból za każdym razem, gdy Ellie wychodziła na randki. Natomiast Ellie to jego zupełne przeciwieństwo. Jest otwarta na ludzi, radosna, optymistycznie nastawiona do życia i łatwo z niej odczytać emocje. Nieszczególnie ukrywa swoje zainteresowanie Loganem, chociaż jest przekonana, że on nie czuje do niej nic. Podziwiam jej radość do życia i tę aurę beztroski, jaką wokół siebie rozsiewa. Bardzo ją polubiłam, bo sprawiała, że nie można się było nie uśmiechać.

Ktoś mi kiedyś powiedział, że długo tlący się ogień jest najgorętszy - to musi być prawda, ponieważ płoniemy z Loganem, jakby spalały nas ognie piekielne. 

Akcja książki ciągnie się przez dobrych parę lat i tak naprawdę rozpoczyna się mniej więcej w tym samym czasie, co pierwsza książka - "Książę w Wielkim Mieście". Kiedy książę Nicholas poznaje w Nowym Jorku Olivię, tym samym ściągając na nią oraz na jej rodzinę uwagę ludzi na całym świecie, to Logan zostaje jednym z ochroniarzy jej młodszej siostry, Ellie. Dziewczyna ma wtedy jedynie szesnaście lat, ale rozwija się w niej młodzieńcze zauroczenie przystojnym, inteligentnym i miłym mężczyzną. I chociaż Logan nie jest od niej o wiele lat starszy, to związek między nimi i tak byłby zakazany. Przez lata rozwija się między nimi bliska przyjaźń, ale żadne z nich nie przekracza granic. Autorka zabiera nas na przejażdżkę przez najważniejsze momenty w ich relacji, które w końcu doprowadzają do wybuchu skumulowanego napięcia, jakie przyniosło ukrywane przez lata uczucie. Obserwujemy jak młodzieńcze zauroczenie Ellie przystojnym, męskim ochroniarzem rozwija się w trwałe, piękne uczucie. Jak Logan walczy z tym, czego pragnie, a po co nigdy nie powinien sięgnąć, a w końcu walkę wygrywa serce.

Nie wiem, czy zdołam by dobry w miłości. Nie mam pewności, jak to się robi, ale nauczę się dla niej.
I zrobię wszystko, by było dobrze.

Uwielbiam historię miłosną Logana i Ellie. Jest piękna i rozwija się przez wiele lat, dając im czas na stworzenie naprawdę mocnego fundamentu do czegoś więcej. Ich relacja była piękna nawet wtedy, kiedy była tylko przyjaźnią. Może i frustrujące było to, że tak długo zajęło im zrobienie kroku w stronę czegoś poważniejszego, ale to nie oznacza, że przez ten cały czas nie było między nimi uczuć. One przez lata kiełkowały w ich sercach i dlatego, kiedy wreszcie wyszły na jaw, ich uczucie było silne i solidne. Ta książka była pełna humoru, który przywoła na wasze twarze uśmiech od ucha do ucha. Chociaż nie zabrakło oczywiście dramatu, to jednak jest to taka pozytywna pozycja, która poprawia humor i przenosi do bajkowego miejsca, w którym miłość zawsze wygrywa. To cudowna historia od przyjaciół do kochanków, która rozwija się przez lata i przeradza w miłość, która jest wieczna i potężna. Logan i Ellie to bratnie dusze i gwarantuję wam, pokochacie ich równie mocno, jak ja.

- To jak... ty skaczesz, ja też, jak u Jacka i Rose?
- Nie. - Biorę ją za rękę, gładząc knykcie kciukiem. - Ty skoczysz, ja cię złapię.

Kocham także to, że mieliśmy tutaj tak ogromny wgląd w życie par z dwóch poprzednich książek - Nicholasa i Olivii, oraz Henry'ego i Sarah. Obydwie pary były stałymi postaciami historii, a autorka przedstawiła nam też wiele ważnych, wzruszających momentów, takich jak chociażby ślub przyszłej pary królewskiej, czy poród pierwszych potomków Olivii i Nicholasa - co swoją drogą było przezabawnym momentem, gdy Olivia zaczęła rodzić w momencie, gdy Sarah i Henry składali przysięgi małżeńskie. Myślałam, że zacznę płakać ze śmiechu, bo to było wariactwo, za które tak kocham tę serię. Jako że akcja tej książki ciągnie się przez wiele lat, to zderzają się wydarzenia z poprzednich książek, a także pojawiają fragmenty, jakich nie mieliśmy okazji przeczytać. A nie wiem, jak wy, ale ja bardzo stęskniłam się za tymi parami i z wielkim uśmiechem czytałam, co takiego działo się w ich życiach.

Miłość nie jest lekarstwem, w magiczny sposób nie rozwiązuje problemów, ale sprawia, że warto być razem. Miłość jest inspiracją, motywacją i nagrodą.

"Królewsko Obdarowany" to taka książka, której nie chce się przestać czytać. Może i historia jest bajkowa, cukierkowa i mało realistyczna, ale to właśnie za to tak bardzo pokochałam tę serię. A z książki na książkę robi się tylko lepsza! Emma Chase zaserwowała cudowną powieść, która bardzo umiliła mi kilka godzin i do której wrócę pewnie jeszcze nie raz. Ellie i Logan zapadną wam w sercu i zostaną tam na dłużej. Cóż więcej mogę powiedzieć? Potrzebuję więcej i to na TERAZ!




EMMA CHASE to bestsellerowa autorka według magazynu "New York Times". Swoje książki pisze zwykle nocą, za dnia zaś jest żoną i matką dwójki dzieci. Mieszka w Stanach Zjednoczonych, w New Jersey. Swoją debiutancką powieść wydała z pobudek nieco egoistycznych - od dziecka marzyła, by móc nazywać siebie autorką. Jednak jej spełnione marzenia nie przeszkodziły jej książkom w odniesieniu dużego sukcesu - rzesza fanów autorki stale się powiększa.




Tytuł: Królewsko Obdarowany
Autor: Emma Chase
Seria: Royally. Tom 3
Tytuł w oryginale: Royally Endowed
Data premiery: 13 marca 2019
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 296
Ocena: 10/10

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu Filia!





6 komentarzy:

  1. Ta seria, nie jest mi jeszcze znana. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się jej przyjrzeć :D

      Usuń
    2. Przede wszystkim, dziękuję doktorowi Агбазаре za to, że oddał mi mojego ukochanego w ciągu 48 godzin. Nie mam nic do powiedzenia, jak tylko podziękować i powiedzieć, że jestem szczęśliwy.. Moja ukochana traktuje mnie lepiej, i spędza większość swojego czasu ze mną teraz mówi mi, jak bardzo mnie kocha, niż kiedykolwiek wcześniej.. Jeśli masz jakiekolwiek problemy ze swoim kochankiem, skontaktuj się z lekarzem Агбазарой e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp +2348104102662, bo on jest rozwiązaniem wszystkich problemów w relacjach

      Usuń
  2. Nie czytałam jeszcze tej serii, ale pierwszy tom już czeka ;)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że oceniasz tak samo jak i ja. Z każdą kolejną częścią jest coraz lepiej. Obecnie jestem po czwórce i z niecierpliwością czekam na dalsze części.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia