niedziela, 22 marca 2020

Penelope Bloom - Jego Przesyłka



Przekonaj się, co się stanie, gdy listonosz pomyli odbiorców i paczka trafi w ręce kogoś, kto sam o sobie mówi, że jest trochę jak kot.

Kiedy do jej skrzynki pocztowej trafia paczka, której adresatem jest jej niezwykle atrakcyjny sąsiad, dowiaduje się, że może ON mieć ciekawy, aczkolwiek brudny sekret. Właśnie, dlaczego bohaterka mówi, że jest trochę jak kot? Głównie dlatego, że – podobnie jak one – nie lubi większości spotykanych na swojej drodze ludzi. Jednak przystojny i zadbany sąsiad jest tutaj wyjątkiem. Niezwykle schludny, zawsze pachnący drogimi perfumami, z pięknymi i śnieżnobiałymi zębami.

Pan Idealny, jak go nazywa, jest uosobieniem uporządkowanego życia. Wyprasowane i zapięte pod szyję koszule, zawsze idealna fryzura, mają być tego doskonałym dowodem. Jednak czy aby na pewno? Po "przypadkowym" otwarciu jego przesyłki okazuje się, że jednak nie do końca. Całe wyobrażenie o idealności mężczyzny zza drzwi obok zostaje zniszczone w tej krótkiej chwili – w paczce znajduje się coś, czego nigdy by się po nim nie spodziewała.

Jaka jest zawartość tej przesyłki i dlaczego aż tak bardzo wpływa na wizerunek Pana Idealnego? Co jest tym wielkim sekretem?


Seria "Objects of Attraction" Penelope Bloom spotkała się w Polsce z dobrym odbiorem, chociaż na pierwszy rzut oka książki nie reprezentują sobą nic ciekawego. Ja z każdą kolejną częścią przekonuję się, że lekko i niewymagająco wcale nie musi równać się z nudno i źle. Autorka dobrze wie, jak poprowadzić historię bez większych dramatów i przeciągania fabuły, aby jednocześnie dostarczyć czytelnikowi sporą dawkę rozrywki. "Jego Przesyłka" to już czwarta część tej serii i tym razem mamy szansę poznać Lilith, przyjaciółkę Emily z trzeciej części, a także Liama. Kolejna część, której lektura była czystą przyjemnością!

Lilith to kobieta z zasadami, na pierwszy rzut oka cięta, sarkastyczna i szczera do bólu. Jest trochę jak kot - nie znosi większości ludzi. Kiedy do jej skrzynki przypadkowo trafia przesyłka jej nowego, niesamowicie atrakcyjnego sąsiada, kobieta odkrywa, że być może mężczyzna skrywa jakiś brudny sekret. Ten poukładany, schludny, piękny mężczyzna staje się wyjątkiem od reguły. Wzbudza jej zainteresowanie i Lilith szybko przekonuje się, że nie jest jej tak łatwo go znielubić, jak innych ludzi. Ale zawartość jego przesyłki wzbudza wiele podejrzeń i pytań, kłócąc się z wizerunkiem Pana Idealnego, jak go nazywa, chodzącego w wyprasowanych koszulach zapiętych pod szyję. Bo okazuje się, że Pan Idealny wcale nie jest taki idealny... tylko co za sekrety skrywa i dlaczego Lilith tak bardzo pragnie je poznać?

Lilith i Liam zamieszkują ten sam budynek i na dodatek dzielą mieszkania naprzeciwko siebie. Liam już dawno wzbudził zainteresowanie Lilith swoim poukładanym stylem życia i wyglądem niczym z okładki magazynów - chociaż kobieta w życiu by się do tego nikomu nie przyznała. Ale to dopiero kiedy w jej ręce trafia przesyłka zaadresowana do niego, Lilith zaczyna się zastanawiać co to za brudne sekrety skrywa jej przystojny sąsiad. Liam natomiast otrzymuje przesyłkę Lilith, w której znajduje się... sztuczny penis.

Ta dwójka swoją chemią kupiła mnie niemalże od razu. Lilith i Liam to bohaterowie tak różni od siebie, że na pierwszy rzut oka ich związek nie miałby racji bytu. Ona sarkastyczna, nie mająca filtra w buzi, on poukładany, spokojny, skupiony na pracy. Ale jak to się mówi, przeciwieństwa się przyciągają i dość szybko bohaterowie się przekonują, że wybicie sobie tej drugiej osoby z głowy jest niemożliwe. Uwielbiam to, jak stopniowo bohaterowie otwierają się na siebie i budują zaufanie. Liam ma swoją własną przeszłość, która ściga go do tej pory (o czym nie raz obydwoje się nieprzyjemnie przekonują), a Lilith ma problemy z otwieraniem się na nowe znajomości. Ludzie mają na jej temat dość stanowcze zdanie i zazwyczaj trzymają się od niej z daleka. Dopiero Liam upiera się, aby spędzać z nią więcej czasu, a ona zaczyna pokazywać swoją prawdziwą twarz, skrywaną pod wielkim murem sarkazmu. Moją ulubioną parą nadal pozostają William i Hailey oraz Ryan i Emily, ale ta dwójka także ma w sobie to coś. Ich historia była naprawdę świetnie poprowadzona.

W typowym dla Penelope Bloom stylu, w tej części także nie mogło zabraknąć wielu przezabawnych momentów. Szczególnie, że nie brakuje pojawiających się bohaterów z poprzednich części, w tym mojego ulubieńca, Williama, który swoją osobowością potrafi naprawić każdy moment. Osobiście bardzo cenię sobie to, że autorka nadal znajduje sposoby, aby bohaterowie z poprzednich książek ciągle się gdzieś tam pojawiali i nie odeszli w zapomnienie. Miło zobaczyć jak im się żyje po tym czasie, który minął, od przeczytania ich własnych historii. Nie brakuje w tej książce momentów, które wywołują salwy śmiechu, ale są też pikantniejsze momenty, takie, przy których nie sposób się nie zarumienić. Może i historia sama w sobie nie ma jakiejś porywającej fabuły, a jednak ja bawiłam się na niej znakomicie.

"Jego Przesyłka" udowadnia, że autorka wie jak utrzymać swoje książki na poziomie i po raz kolejny serwuje nam wspaniałą historię, przez którą niemalże się przelatuje. Zakończenie tej książki sprawiło, że nie mogłam oddychać ze śmiechu. Te książki są idealne na jeden wieczór, bo kartki same się przekręcają, a bohaterowie są tak charyzmatyczni i żywi, że nie sposób ich nie polubić. Jestem wielką fanką wszystkich par i nie mogę się doczekać kolejnych części. Szczególnie osoby, które mają ochotę na coś niewymagającego, słodkiego i zabawnego, będą z tych książek zadowoleni. Polecam ciepło!

PENELOPE BLOOM - Bestsellerowa autorka według "USA Today", jedna z 5 najpopularniejszych autorek na Amazonie! Kocha pisać o takich romansach, jakie sama chciałaby przeżyć. Podobają jej się mężczyźni o grzesznych myślach i złotym sercu skrzętnie za nimi ukrytym. Żeby na poważnie zająć się pisaniem, porzuciłam pewny etat nauczycielki. Zawsze marzyła o tym, by zostać pisarką, i w końcu postawiła wszystko na jedną kartę, by udowodnić swoim córko, że nie ma rzeczy niemożliwych ani marzeń zbyt wielkich i śmiałych - niezależnie od tego, co mówią nam inni. Wszystkie bezsenne noce, fale zwątpienia i ataki lęku warte były tego, by stać się żywym dowodem na to, że chcieć znaczy móc. Pisanie okazało się dla Penelope niezwykłą podróżą, w trakcie której odkrywała siebie i swój niepowtarzalny styl.


Tytuł: Jego Przesyłka
Autor: Penelope Bloom
Seria: Obiekty Pożądania. Tom 4
Tytuł w oryginale: His Package
Wydawnictwo: Albatros
Data premiery: 12 lutego 2020
Liczba stron: 256
Ocena: 9/10

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję Wydawnictwu Albatros!



8 komentarzy:

  1. Chcę podziękować dr. PADMANOWI bardzo potężnemu rzucającemu zaklęcia, który pomógł mi przyprowadzić do siebie męża kilka miesięcy temu i mam poważny problem z mężem, do tego stopnia, że opuścił dom, a on zaczął spotykać się z inną kobietą i Zostałem z kobietą, prawie się poddałem, dopóki nie zobaczyłem online zeznań o dr Padmanie i postanowiłem się z nim skontaktować. Wyjaśniłem mu mój problem, a on zapewnił mnie, że po 24 godzinach zobaczę pozytywny wynik, co zaskakuje mój mąż wrócił dzień po zaklęciu, błagając mnie, abym mu wybaczył, i obiecał, że nigdy więcej mnie nie opuści, dzięki dr jedności dla prawdziwego zaklęcia, a jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z nim, jest szczery. Oto jego kontakt

    strona internetowa: https://padmanspell.com

    Whatsapp +19492293867

    E-mail: padmanlovespell@yahoo.com.

    https://twitter.com/padman_dr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

      Usuń
  2. Mój były chłopak opuścił mnie i moją córkę od 6 tygodni temu. Próbowałem prawie WSZYSTKO, aby przywrócić mój związek i byłem rozczarowany. Żadne nie działało, tydzień później zobaczyłem stronę Dr.Wealthy i po tym, jak skontaktowałem się z Dr.Wealthy w celu uzyskania pomocy, wszystko automatycznie się zmienia, mój smutek stał się radością, uśmiech był na całej mojej twarzy, wszystko stało się bardzo SZYBKO, a wynik był skuteczny. Dr.Wealthy jest JEDYNYM rzucającym zaklęcia, z którym miałem sukces, mój chłopak zadzwonił do mnie i powiedział, że chce, abyśmy wrócili, a także chcą się ze mną ożenić. wrócił do mnie, błagając, żebym go zaakceptował, a stało się to dzięki pomocy Dr.Wealthy. Jestem tak szczęśliwy, że odzyskałem mojego chłopaka. Skontaktuj się z Dr.Wealthy, aby uzyskać natychmiastowe i szybkie zaklęcie miłosne, aby odzyskać swój związek.

    wealthylovespell@gmail.com
    WhatsApp lub zadzwoń do niego +2348105150446
    Jego blog> http://wealthyspellhome.over-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o same przesyłki to ja jestem zdania, że jak najbardziej fajnie jest je otrzymywać. Muszę przyznać, że po zapoznaniu się z wpisem https://www.sendit.pl/blog/w-jaki-sposob-wyslac-paczke-za-pobraniem-cash-on-delivery-jest-bezpieczne-dla-sklepu-i-dla-klienta teraz ja także już wiem jak należy wysłać paczkę za pobraniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie podziękowania dla dr Ibebho za promocję, którą otrzymałem z mojego biura, jeśli masz jakikolwiek problem Skontaktuj się z nim, aby mógł ci pomóc e-mail: dribebhoherbaltemple@gmail.com lub Whatapp: +2349134797469

    (1) Jeśli chcesz, żeby twój ex wrócił
    (2) jeśli nadal masz złe sny.
    (3) Chcesz awansować w swoim biurze.
    (4) Jeśli chcesz mieć własne dziecko.
    (5) preparaty ziołowe
    (6) Chcesz być bogaty.
    (7) Chcesz związać swojego męża/żonę ze sobą na zawsze.
    (8) Jeśli potrzebujesz pomocy finansowej.
    (9) Pozwól ludziom słuchać twoich słów i robić to, co chcą.
    (10) Rozwiązanie sprawy ETC

    Wszystkie usługi są gwarantowane w 100% i pojawiają się w ciągu 24-48 godzin.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia