niedziela, 8 marca 2020

Podsumowanie lutego


Witajcie, kochani! Wiem, że jak zwykle jestem spóźniona, ale nadszedł czas na comiesięczne podsumowanie! Luty w moim przypadku był dość luźnym miesiącem, ale nie udało mi się przeczytać zbyt wielu książek. Plus jest taki, że w niemalże każda z nich mi się bardzo podobała, nie pamiętam miesiąca, który pełen był aż tyle moich ulubionych autorek. Podsumowując cały miesiąc, w lutym przeczytałam siedem książek. Lista wygląda tak:






NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

W tym miesiącu bardzo ciężko wybrać tylko jedną najlepszą pozycję, dlatego na podium stawiam aż trzy: "Tylko Bądź Przy Mnie" Laury Kneidl, "Dearest Madeline" Lex Martin oraz "Ryzyko" Elle Kennedy. Każda z nich miała w sobie coś takiego, co sprawiło, że zapadły one w mojej pamięci i wiem, że nie zapomnę o nich na dłużej. "Ryzyko" oraz "Dearest Madeline" to bardzo podobne pozycje, pełne humoru, pikanterii i ciepła, "Tylko Bądź Przy Mnie" natomiast różni się tym, że jest poważniejsza, bardziej emocjonalna i pełna bólu, cierpienia. Wszystkie jednak poruszyły we mnie to coś.


NAJGORSZA KSIĄŻA MIESIĄCA:

Trochę dziwne, ponieważ w najlepszych podałam książkę Elle Kennedy, a teraz drugą muszę wstawić tutaj. Dlaczego? Głównie dlatego, że od tej autorki wymagam bardzo dużo i dotychczas nie rozczarowała mnie jeszcze nigdy. Dopóki nie sięgnęłam po "Dobrego Chłopaka". Książce zabrakło jakiegokolwiek polotu, bohaterowie byli nudnawi (główny bohater przyprawiał mnie o ból głowy), a fabuła mnie w większej części po prostu nudziła. Na szczęście mogę powiedzieć, że jestem po lekturze także drugiego tomu i tu jest już o niebo lepiej. W "Dobrym Chłopaku" po prostu coś... nie wyszło.

A wy ile książek przeczytaliście w lutym?

5 komentarzy:

  1. Chcę podziękować dr. PADMANOWI bardzo potężnemu rzucającemu zaklęcia, który pomógł mi przyprowadzić do siebie męża kilka miesięcy temu i mam poważny problem z mężem, do tego stopnia, że opuścił dom, a on zaczął spotykać się z inną kobietą i Zostałem z kobietą, prawie się poddałem, dopóki nie zobaczyłem online zeznań o dr Padmanie i postanowiłem się z nim skontaktować. Wyjaśniłem mu mój problem, a on zapewnił mnie, że po 24 godzinach zobaczę pozytywny wynik, co zaskakuje mój mąż wrócił dzień po zaklęciu, błagając mnie, abym mu wybaczył, i obiecał, że nigdy więcej mnie nie opuści, dzięki dr jedności dla prawdziwego zaklęcia, a jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z nim, jest szczery. Oto jego kontakt

    strona internetowa: https://padmanspell.com

    Whatsapp +19492293867

    E-mail: padmanlovespell@yahoo.com.

    https://twitter.com/padman_dr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

      Usuń
  2. Dzień dobry Nazywam się Mike Mougar jestem tutaj, aby podzielić się wielkim świadectwem mojego życia byłem leczyć z HIV przez lekarza Nazwa DR ADELEKE i zostały HIV dodatnie dla 5 lat widziałem lekarza E-mail w Internecie, więc skontaktować się z nim i wyjaśnić mu i śledzić instrukcje oto 6 dni później po zażyciu leku poszedłem na tekst HIV ku mojemu zaskoczeniu to negatywne mojej rodziny lekarz był zaskoczony mój mąż, który mnie porzucił był zaskoczony mój brat, jeśli nie, że jesteś pozytywny proszę doradzię, aby skontaktować się z nim teraz i zobaczyć dla siebie jego e-mail jest ( aoba5019gmail.com ), a także można skontaktować się z nim na WhatsApp +27740386124 

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

    OdpowiedzUsuń
  4. To zaszczyt dzielić się tym cudownym świadectwem ze światem. Jestem Beth Walters z Anglii. Mój mąż rozwiódł się ze mną 4 miesiące temu i przepełniały mnie wyrzuty sumienia, ponieważ nie wiedziałam, co zrobić, aby naprawić problemy z moim mężem. Szukałem pomocy w Internecie, jak mogę uzyskać pomoc w moim małżeństwie i odkryłem świetne świadectwa o WEALTHY LOVE SPELL, który postępował ze swoimi zaklęciami. Skontaktowałem się z nim i oto doktor Bogaty powiedział mi, że przygotuje dla mnie zaklęcie, które przywróci mi męża. Byłem sceptyczny, ale nie miałem innego wyjścia, jak tylko z nim pracować. Dwa dni później mój mąż zadzwonił do mnie, że wraca do domu i od tego dnia do dziś żyjemy spokojnie. Wrócił teraz z tak wielką miłością i troską. Dziś z radością informuję was wszystkich, że ten czarodziej ma moc przywracania kochanków, a najbardziej zaskakujące jest to, że nasza miłość jest teraz bardzo silna, każdy dzień to szczęście i radość. Nie ma to jak bycie z mężczyzną, którego kochasz. Gorąco polecę dr Bogatego każdemu, kto potrzebuje jakiejkolwiek pomocy. Jeśli masz jakiś problem, skontaktuj się z Dr Bogaty, daję Ci 100% gwarancji, że on Ci pomoże !!

    wealthylovespell@gmail.com

    Napisz do niego w Whats-app +2348105150446

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia