środa, 10 czerwca 2020

Podsumowanie maja


Witajcie, kochani! Już tradycyjnie spóźniona dobre kilka dni, ale przychodzę wreszcie z podsumowaniem czytelniczym maja. Wstyd się przyznać, ale czytanie w zeszłym miesiącu mi kompletnie nie szło. Pod koniec miesiąca dodatkowo zaczęły mi się liczne zaliczenia i egzaminy, i w końcu przestałam czytać. Udało mi się skończyć pięć książek, w czym tylko dwie nowe, seria Lux to był mój reread. Lista wygląda tak:

Jennifer L. Armentrout, Obsydian - ★★★★★★★★★★
Jennifer L. Armentrout, Onyks - ★★★★★★★★★☆
Jennifer L. Armentrout, Opal - ★★★★★★★★★★
Kamila Mikołajczyk, Wdech. Oddychając z trudem - ★★★★★☆☆☆☆☆
Jamie McGuire, Nasze Wszystkie Światła - ★★★★★★★★☆☆


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Ciężko wybrać ulubioną książkę, kiedy przeczytało się tak naprawdę tylko dwie nowe. Ale jeśli już muszę, to będzie to oczywiście seria Lux, która nadal pozostaje jedną z moich ulubionych serii, nie tylko Armentrout, ale i ogólnie. Nieważne ile razy ją czytam, za każdym razem bawię się równie dobrze.

NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

W maju nie przeczytałam książki, która zasłużyłaby na to miano :)


A wam ile książek udało się przeczytać w maju?

1 komentarz:

  1. Wow gratuluję wyniku. Mi przez nauczanie zdalne niestety nie udało się przeczytać żadnej książki. Czytałam zadania domowe moich uczniów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia