wtorek, 7 kwietnia 2020

Podsumowanie marca


Witajcie, kochani! Dzisiaj przychodzę z kolejnym miesięcznym podsumowaniem. Marzec to chyba najdziwniejszy miesiąc w moim życiu, w waszym zapewne także. Ale nawet mimo tego, że w końcu skończyliśmy zamknięci w domach, osobiście nie potrafiłam zmusić się do czytania przez bardzo długi czas. Dopiero pod koniec miesiąca zorganizowałam sobie maraton czytelniczy z JLA i tak jakoś ruszyłam. W marcu przeczytałam dziewięć książek, w tym jedną nowelkę. A lista wygląda tak:

J. Harrow, Nieodpowiednia dziewczyna - ★★★★★★☆☆☆☆
Sarina Bowen & Elle Kennedy, Zostań - ★★★★★★★★★☆
Colleen Hoover, Without Merit - ★★★★★★★★★★
Penelope Bloom, Jego Przesyłka - ★★★★★★★★★☆
Jakub Przytarski, #EraTindera - ★★★★★☆☆☆☆☆
Jennifer L. Armentrout, Czyste Serce - ★★★★★★★☆☆☆
Jennifer L. Armentrout, Boski Gniew - ★★★★★★★★★☆
Jennifer L. Armentrout, Moc Apoliona - ★★★★★★★★★★
Jennifer L. Armentrout, Elixir - ★★★★★★★★★★



NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Jeśli śledzicie mnie na moim bookstagramie, na pewno nie przegapiliście momentu, w którym zaczęłam czytać serię Covenant Jennifer L. Armentrout i zupełnie dla niej przepadłam. Chociaż jestem wielką fanką tej autorki to miałam małe zastrzeżenia do pierwszego tomu i obawiałam się, że ta seria może nie być dla mnie... a okazała się być strzałem w dziesiątkę. Tom piąty jeszcze przede mną, ale już mogę powiedzieć, że to jedna z moich ulubionych serii autorki (prawdopodobnie stało się to za sprawą Aidena...). Zwłaszcza, że historia mocno opiera się na mitologii greckiej, którą osobiście uwielbiam! Dodatkowo warto tutaj też wspomnieć o "Without Merit" Colleen Hoover, która spotkała się ze zróżnicowanymi opiniami, a na mnie zrobiła mega pozytywne wrażenie. Autorka troszkę inaczej niż zwykle podeszła do swojej książki i moim zdaniem wyszło jej to bardzo dobrze. Jestem w stanie stwierdzić, że to jedna z moich jej ulubionych powieści.


NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Z przykrością stwierdzam, że w marcu najmniej podobała mi się pozycja #EraTindera, ale to głównie dlatego, że niestety nie pasuje mi takie psychologiczne podejście do tematu miłości. To chyba nie moje klimaty. Zbyt bardzo mi się dłużyła, bohaterowie byli tacy jacyś nudni i wszystko, co wychodziło z ich ust, wypadało sztucznie i "na siłę".


A wam ile książek udało się przeczytać w marcu?

6 komentarzy:

  1. Mi udało się przeczytać 6 książek i jestem z tego wyniku bardzo zadowolona :)
    Z Twoich książek czytałam tylko Without Merit i podobała mi się najmniej z książek Colleen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

      Usuń
  2. Gratuluję bardzo dobrego wyniku czytelniczego. Mnie udało się przeczytać 8 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry Nazywam się Mike Mougar jestem tutaj, aby podzielić się wielkim świadectwem mojego życia byłem leczyć z HIV przez lekarza Nazwa DR ADELEKE i zostały HIV dodatnie dla 5 lat widziałem lekarza E-mail w Internecie, więc skontaktować się z nim i wyjaśnić mu i śledzić instrukcje oto 6 dni później po zażyciu leku poszedłem na tekst HIV ku mojemu zaskoczeniu to negatywne mojej rodziny lekarz był zaskoczony mój mąż, który mnie porzucił był zaskoczony mój brat, jeśli nie, że jesteś pozytywny proszę doradzię, aby skontaktować się z nim teraz i zobaczyć dla siebie jego e-mail jest ( aoba5019gmail.com ), a także można skontaktować się z nim na WhatsApp +27740386124 

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłość jest zawsze piękna, kiedy jesteś z prawdziwą osobą, tobą i prawdziwym kochankiem. Jestem Mayruris Camplelo Mój chłopak zerwał ze mną i byłem samotny, więc został skierowany do bardzo miły i wielki czar caster dr ADELEKE, który pomógł mi przywrócić mój kochanek do mnie i poprosił mnie o 340 euro za przedmioty potrzebne do zaklęcia i dziś jestem z nim teraz i jesteśmy szczęśliwi razem. Jestem bardzo wdzięczny za to, co zrobiłeś dla mnie Dr ADELEKE możesz wysłać mu e-mail aoba5019@gmail.com lub Whatsapp mnie przez +27740386124 

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia