piątek, 11 września 2020

Podsumowanie sierpnia

Hej, kochani! Znowu spóźniona, bo w połowie kolejnego miesiąca, ale wreszcie przychodzę z podsumowaniem czytelniczym sierpnia! Wstyd się przyznać do wyniku, bo cały zeszły miesiąc był u mnie wariacki i praktycznie w ogóle nie miałam czasu czytać. Cud, że przeczytałam więcej niż jedną książkę, zważywszy na to, że pracowałam, uczyłam się do sesji egzaminacyjnej, a na dodatek wyjechałam, żeby tę sesję zaliczyć. Plus jest taki, że z aż trzech książek, które udało mi się przeczytać, każda była dość przyjemna i interesująca. Więcej o moich wrażeniach przeczytacie w recenzjach, więc teraz tak tylko podsumowując:

  • J. A. Huss, Wrócę Po Ciebie - ★★★★★★☆☆☆☆
  • Bianca Iosivoni, Falling Fast - ★★★★★★★★★★
  • Ella Frank, Take - ★★★★★★★★☆☆



NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:
Na to miano zdecydowanie zasłużyła nowość od Bianci Iosivoni, czyli "Falling Fast". Co prawda to dopiero pierwszy tom z dylogii "Hailee & Chase", ale ja już zdołałam się zakochać. Ta książka wygląda jak kolejny, lekki romans, a jednak autorka kończy ją w sposób, który wbija w krzesło i nie daje o sobie zapomnieć. Do premiery drugiego tomu jeszcze trochę, a ja ciągle myślę o tym, jak potoczą się losy bohaterów. Ta pozycja wywołała we mnie uśmiech, motylki w brzuchu, ale też łzy i niedowierzanie. Cieszę się, że Bianca porusza tak ważne tematy, jakimi są depresja i żałoba po utracie bliskiej osoby. Jestem pewna, że w drugiej części rozwinie wszystko jeszcze lepiej i już nie mogę się doczekać. No i poza tym... Chase. Kto nie zakochałby się w Chasie? Bo ja zdecydowanie przepadłam.



NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:
Nie ma za bardzo w czym przebierać, ale w tym miesiącu żadnej pozycji nie określiłabym "najgorszą". Owszem, ponarzekałam sobie trochę na "Wrócę Po Ciebie" i może nie oceniłam jej za wysoko, ale koniec końców to wcale nie była najgorsza książka jaką przeczytałam i na koniec się w nią wciągnęłam. Ciekawa jestem kontynuacji i mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie. Więc tak, w tym miesiącu bez żadnych potworków :)


A wy ile książek przeczytaliście w sierpniu? Która wam się podobała najbardziej?

1 komentarz:

  1. Zgadzam się, że "Falling fast" to świetna książka! Na mnie zrobiła ogromne wrązenie i też mogę ją uznać za książkę miesiąca.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia