niedziela, 10 listopada 2019

Zapowiedź kontynuacji "Maybe Someday" Colleen Hoover w Polsce! | "Maybe Now"


Nie wiem czy pamiętacie, ale w zeszłym roku na moim blogu pojawiła się informacja, że Colleen Hoover zaczęła pisać kontynuację powieści "Maybe Someday", opowiadającej losy Sydney oraz Ridge'a. Rozdziały stopniowo publikowała na Wattpadzie, gdzie każdy mógł je za darmo przeczytać, a u mnie nawet pojawiło się tłumaczenie pierwszego rozdziału. Jako, że książka wychodziła za darmo na internecie, zupełnie nie spodziewałam się jej wersji papierowej w Polsce, ale kilka dni temu wydawnictwo Otwarte ogłosiło, że już 15 stycznia 2020 roku będziemy mieli okazję nabyć w księgarniach "Maybe Now". Ale to nie wszystko! Wydanie będzie zawierało również krótką nowelkę "Maybe Not", będącą historią Warrena oraz Bridget, której do tej pory nie doczekaliśmy się jeszcze u nas. Nie wiem jak wy, ale ja jestem tymi wiadomościami wniebowzięta. Miałam okazję przeczytać całe "Maybe Now" i zakochałam się w tej książce równie mocno, jak w "Maybe Someday". Jest to jedna z moich ulubionych historii na całym świecie i cieszę się, że wreszcie będę miała okazję trzymać ją w swoich rękach. A na zachętę zapraszam was do przeczytania pierwszego rozdziału TUTAJ.


"Maybe Now"

Ridge najchętniej nie rozstawałby się z Sydney, jednak musi pomóc swojej byłej, z którą się przyjaźni. Po rozstaniu z nim Maggie postanowiła żyć pełnią życia i zrobić to wszystko, na co wcześniej nie miała odwagi. Kiedy skacze ze spadochronem, poznaje niezwykle inteligentnego i przystojne go Jake’a. Jednak obiecała sobie, że już z nikim się nie zwiąże, bo dzięki temu uniknie rozczarowań.

Może jednak warto czasem zaryzykować?

Może właśnie teraz?

"Maybe Not"

Co się stanie, kiedy charyzmatyczny i zabawny Warren zamieszka z zimną i wredną Bridgette? Może uda mu się ją przekonać, że warto czasem zdjąć pancerz i otworzyć się na miłość? A może nie...

Dwie wyjątkowe historie, wiele pytań: Czy miłość pojawi się tam, gdzie nikt na nią nie czeka? Może warto postawić wszystko na jedną kartę? Może właśnie teraz? A może jednak nie...


Czytaliście "Maybe Someday"? Wy również nie możecie się doczekać "Maybe Now"? :)

1 komentarz:

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia