środa, 9 grudnia 2020

Podsumowanie listopada

 
Hej, kochani! Wiem, że znowu jestem spóźniona i to dość mocno, ale wreszcie przychodzę z moim comiesięcznym podsumowaniem czytelniczym. Niestety brak wolnego czasu i nawał pracy skutkuje w tym, że wszystko ostatnio robię z opóźnieniem, a czytanie też mi za bardzo nie idzie. Jakimś cudem jednak udało mi się przeczytać w listopadzie sześć książek. Całość wygląda tak:

  • Penelope Bloom, Jej Ogródek - ★★★★★★★☆☆☆
  • Holly Black, Zła Królowa - ★★★★★★☆☆☆☆
  • Bianca Iosivoni, Flying High - ★★★★★★★★★★
  • Melanie Moreland, Bentley - ★★★★★★☆☆☆☆
  • Ashley Poston, Księżniczka i Fangirl - ★★★★★★★☆☆☆
  • Kristen Callihan, Niegrzeczny Manager - ★★★★★★★★☆



NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Myślę, że tu nie będzie zaskoczenia, jeśli napiszę "Flying High" Bianci Iosivoni. Tak długo wyczekiwałam kontynuacji historii Hailee i Chase'a, że sięgnęłam po nią od razu jak do mnie przyszła, i oczywiście się nie zawiodłam. To historia pełna emocji, bólu, cierpienia, opisująca prawdziwe zmagania osoby cierpiącej na depresję i zmagającej się ze stratą bliskiej osoby, a przy tym jest też jedną z najlepszych historii miłosnych, jaką przeczytałam w tym roku.



NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Najmniej w listopadzie przypadła mi do gustu "Zła Królowa" Holly Black. Więcej o niej rozpisałam się w mojej recenzji, ale głównie rozczarowałam się sposobem, w jaki autorka tę historię przedstawiła, bo przygotowywałam się na interesującą powieść fantasy, a jej wykonanie zawiodło na wiele sposobów. Myślę, że był dobry pomysł, ale coś po drodze dość mocno nie wyszło. A wielka szkoda, bo bardzo miałam ochotę na coś innego niż zwykły romans.

A wam ile książek udało się przeczytać w listopadzie? Macie swoją ulubioną?

1 komentarz:

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia