czwartek, 2 września 2021

Podsumowanie książkowe sierpnia


Sierpień to był dla mnie zwariowany miesiąc, ponieważ tak naprawdę połowę czasu spędziłam poza domem i na dodatek zrobiłam sobie przerwę od czytania. Z tego też powodu nie spodziewałam się zbyt dużej liczby przeczytanych książek, ale jak się okazuje - byłam w błędzie. W sierpniu udało mi się przeczytać aż dziewięć tytułów, niestety po raz pierwszy od stycznia przegapiłam mój miesięczny reread ulubionych książek, ponieważ przytłoczyły mnie premiery do nadrobienia i zabrakło mi czasu. Ale to nic, planuję to nadrobić na początku tego miesiąca. I tak jestem z siebie bardzo zadowolona, a na dodatek miałam takie szczęście, że wśród tylu tytułów znalazły się tylko dwie pozycje, które mi niezbyt podeszły do gustu. Cała lista wygląda tak:

Emily Houghton, Zanim cię zobaczę - ★★★★★★★★★☆
Kristen Callihan & Samantha Young, Niedopasowani - ★★★★★★★★★★
Abby Jimenez, Miłość szuka właściciela - ★★★★★★★★☆☆
Kennedy Fox, Ten, którego szukam - ★★★★★★☆☆☆☆
K. Bromberg, Nie zadzieraj z nim - ★★★★★★★★★★
Kristen Callihan, Teraz twój ruch - ★★★★★★★★★★
A. L. Jackson, Pocałunek gwiazdy - ★★★★★★☆☆☆☆
Emma Mills, Niemożliwa para - ★★★★★★★★☆☆
Kennedy Fox, Tylko nie on - ★★★★★★☆☆☆☆


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Chociaż na mojej liście znalazło się kilka 10-gwiazdkowych pozycji, które bardzo kocham i polecam, postanowiłam, że tym razem wspomnę tutaj tylko o jednej książce - a mianowicie "Nie zadzieraj z nim" K. Bromberg. To nie tylko romans sportowy z wątkiem drugiej szansy, ale przede wszystkim emocjonująca historia o drodze do wybaczenia samemu sobie i zdrowieniu po traumatycznych przeżyciach. Historia Huntera z pewnością pozostanie ze mną na dłużej, o czym pisałam już w swojej recenzji, a taką wisienką na torcie jest rewelacyjny wątek miłosny między nim, a Dekker. Ta dwójka zapewni wam przejażdżkę pełną emocji. Autorka zawarła w tej historii wszystko, co uwielbiam i już się nie mogę doczekać kolejnych tomów.

NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Spośród wszystkich książek, tak naprawdę największym rozczarowaniem okazały się być obydwie pozycje od Kennedy Fox - "Tylko nie on" i "Ten, którego szukam". Po prostu nie przypadł mi do gustu styl pisania autorek, nie poczułam chemii między ich bohaterami, a na dodatek przez większość czasu bardzo się wynudziłam. Postanowiłam, że na tym zakończę moją przygodę z twórczością tych autorek, bo niestety nie bardzo nam po drodze. Ale to nie oznacza, że innym się te książki nie spodobają!

A jak wyglądał wasz sierpień? Jaka przeczytana książka spodobała wam się najbardziej?

2 komentarze:

  1. Gratuluję serdecznie wyniku czytelniczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam niestety żadnej książki, ale pogratuluję wyniku czytelniczego, który sprawia, że w naszym kraju ludzie inteligentni sięgają po książki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia