sobota, 10 października 2020

Podsumowanie września


Hej, kochani! Standardowo jak co miesiąc dzisiaj przychodzę z podsumowaniem września. Na szczęście ten miesiąc wypadł trochę lepiej niż poprzedni, bo udało mi się przeczytać sześć książek. Jakościowo też nie wypadły źle, dwie z tych książek uwielbiam i na pewno do nich jeszcze kiedyś wrócę, a reszta była w porządku. Zresztą, dla zainteresowanych odsyłam was do recenzji. Lista wygląda tak:



NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Bez dwóch zdań najlepszymi pozycjami jakie przeczytałam we wrześniu są "To Tylko Przyjaciel" Abby Jimenez oraz "Red, White & Royal Blue" Casey McQuiston. Bardzo różne od siebie pozycje, ale za to zapadające w pamięci na dłużej. Wywołują śmiech, łzy, motylki w brzuchu i dziesiątki różnych emocji, na pewno będę chciała wrócić do nich jeszcze raz (a pewnie i więcej) w przyszłości.


NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Niekoniecznie chciałabym nazwać ją "najgorszą", ale była moim największym rozczarowaniem - "Park Avenue" Vi Keeland & Penelope Ward. Zwykle jestem ogromną fanką tego duetu i ich książki jeszcze nigdy mnie nie zawiodły, aż do czasu tej pozycji. Zakończenie i rozwiązanie akcji zepsuło mi całą fabułę i spojrzenie na pewnych bohaterów. I przy tym cała książka straciła na wartości. A wielka szkoda, bo pierwsza połowa była rewelacyjna i naprawdę byłam dobrej myśli.


A ile książek udało się przeczytać wam we wrześniu?

2 komentarze:

  1. Jestem tutaj, aby złożyć świadectwo o tym, jak potężny rzucający zaklęcia dr Padman pomógł mi naprawić mój związek. Byłem załamany, gdy mój Kochanek powiedział mi, że nie jest już zainteresowany poślubieniem mnie, ponieważ inna dama użyła na nim czarnej magii. Płakałem i szlochałem każdego dnia, aż zrobiło się tak źle, że sięgnąłem po pomoc do Internetu, kiedy przeczytałem recenzję o wspaniałej pracy doktora Padmana, a następnie skontaktowałem się z nim, aby uzyskać pomoc w odzyskaniu mojej miłości i życia , pomógł mi rzucić potężne zaklęcie miłosne i ku mojemu największemu zdziwieniu po 24 godzinach wykonywania zaklęcia miłosnego mój ukochany wrócił na kolana błagając mnie o wybaczenie. Jesteśmy teraz szczęśliwie małżeństwem i wszystkie podziękowania należą się dr Padman Wonders za pomoc zachowaj mój związek, możesz skontaktować się z Dr Padman przez e-mail padmanlovespell@yahoo.com lub info@padmanspell.com Strona internetowa: https://padmanspell.com/index-3.html lub WhatsApp +19492293867

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od dłuższego czasu nie robie podsumowań miesiąca (po prostu mi sie nie chce) i nawet nie wiem ile książek przeczytałam. Mam w planach Zaczytana i bestię i liczę na to, że mi się spodoba. Gratuluje wyniku! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia