niedziela, 4 lipca 2021

Podsumowanie czytelnicze czerwca


Nadszedł czas na comiesięczne podsumowanie czytelnicze! Niestety czerwiec to był dla mnie bardzo zabiegany miesiąc, bo złożyły mi się na raz wszystkie końcowe projekty, zadania, prezentacje, no i sesja egzaminacyjna. Z tego też powodu nie miałam okazji za bardzo czytać, a mój stosik hańby rósł z dnia na dzień. Ale podsumowując cały miesiąc, przeczytałam siedem książek i każda na swój sposób mi się bardzo podobała, więc uważam czerwiec za bardzo udany. A cała lista wygląda tak:

Kathinka Engel, Czekaj na mnie. Tutaj - ★★★★★★★★☆☆
Corinne Michaels, On jest dla mnie - ★★★★★★★★★☆
Julia Biel, To nie jest, do diabła, love story. Skin Deep - ★★★★★★★★★★
Lena Kiefer, Don't Love Me - ★★★★★★★★★☆
Kristen Callihan, Na jedną noc - ★★★★★★★★★☆
Weronika Łodyga, Angst with happy ending - ★★★★★★★★★★
Colleen Hoover, Hopeless - ★★★★★★★★★★ (reread)


NAJLEPSZA KSIĄŻKA CZERWCA:

Szczerze powiedziawszy zupełnie nie potrafię wybrać najlepszej książki tego miesiąca, bo podobały mi się wszystkie. Największym zaskoczeniem okazały się być "Angst with a happy ending" oraz "Don't Love Me". Ta pierwsza mnie zaskoczyła, bo spodziewałam się romansidła, a dostałam dającą do myślenia historię o dwójce chłopaków, którzy w swojej przyjaźni odnajdują zrozumienie i schronienie. To będzie jedna z książek, o której nie zapomnę przez długo czas. A "Don't Love Me" zaskoczyło mnie rozbudowaną kreacją głównego bohatera i tajemnicą, która się za nim ciągnie. Jestem strasznie ciekawa kolejnych tomów tej historii. Ale "On jest dla mnie", "Na jedną noc", "To nie jest, do diabła, love story. Skin Deep" i "Czekaj na mnie. Tutaj" podobały mi się równie mocno, więc polecam wszystkie! (I "Hopeless", ale to był reread, więc oczywiście też polecam.)

A ile książek przeczytaliście wy? I która zrobiła na was największe wrażenie? :)

1 komentarz:

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia