piątek, 10 marca 2023

Podsumowanie czytelnicze lutego


Hej, kochani! O wiele spóźniona przez chaos w moim życiu i brak organizacji czasu, ale wreszcie przychodzę z podsumowaniem czytelniczym lutego! Niestety nie był to dla mnie najlepszy miesiąc, bo mniej więcej w połowie utknęłam i wpadłam w zastój czytelniczy po paru rozczarowujących książkach, a na dodatek większość z nich była dość przeciętna. Trafiłam na parę nowych perełek i miałam też przyjemność powrócić do kilku ulubieńców, ale poza tym niestety był to jeden z gorszych miesięcy. Tak wygląda cała moja lista:

Mariana Zapata, Wszystkie drogi prowadzą do ciebie - ★★★★★★★★★★
Julia Popiel, Bez Przyszłości - ★★★★★★★★★★ (reread)
Colleen Hoover, Without Merit - ★★★★★★★★☆☆ (reread)
Benjamin Alire Saenz, Arystoteles i Dante przepadają w toni życia - ★★★★★★★☆☆☆
Brittainy C. Cherry, Wschodnie światła - ★★★★★☆☆☆☆☆
Anna Benning, Vortex. Dzień, w którym rozpadł się świat - ★★★★★★★★★☆ (reread)
Rosie Danan, The Roommate. Współlokatorzy - ★★★★☆☆☆☆☆☆
Elizabeth O'Roark, Diabeł z Hollywood - ★★★★★★★★☆☆


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:


Pomijając książki, których robiłam reread, bez dwóch zdań najlepszą historią, jaką przeczytałam w lutym, było "Wszystkie drogi prowadzą do ciebie" Mariany Zapaty. Po tej książce ciężko mi było znaleźć coś, co utrzymało by tak wysoki poziom. W ostatnim czasie uwielbiam zaczytywać się w książkach z motywem slow burnu, a Zapata nigdy nie zawodzi - klimat tej książki, świetni bohaterowie, emocje, pokochałam to wszystko. Gdybym mogła, powróciłabym do niej od razu.

NAJWIĘKSZE ROZCZAROWANIE MIESIĄCA:


Szczerze mówiąc, dwie najbardziej rozczarowujące książki to jednocześnie dwie pozycje, co do których miałam wielkie oczekiwania i tym bardziej jest mi z tego powodu smutno. Mowa tu o "The Roommate" Rosie Danan oraz "Wschodnie światła" Brittainy C. Cherry. Pierwsza z nich była po prostu inna, niż oczekiwałam i strasznie się na niej wynudziłam, a nowa Cherry kompletnie nie trafiła w mój gust czytelniczy i była źródłem mojego zastoju czytelniczego, bo męczyłam się z nią przez tydzień. Nie wiem czy to mój gust się zmienił, czy styl pisania autorki, ale jej ostatnie książki niestety do mnie nie trafiają.

A jak wypadł wasz luty? Macie jakichś nowych ulubieńców?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia