piątek, 31 marca 2023

Podsumowanie czytelnicze marca

 
Kończy się marzec, więc czas na comiesięczne podsumowanie czytelnicze! Trochę pozbierałam się po moim zastoju, w którym utknęłam w lutym i udało mi się przeczytać parę świetnych książek. Przeczytałam dziewięć pozycji, w tym krótkie opowiadanie, a dziesiątą zaczęłam i być może nawet jeszcze dzisiaj skończę - "Chłopak z drugiego planu" Mikołaja Milckego.

Marzec to był również miesiąc, w którym premierę miały dwie książki, które miałam okazję objąć patronatem medialnym, za co jestem niesamowicie wdzięczna. Pierwszą z nich jest cudowna i emocjonalna "Fragile Heart", kontynuacja historii Rosie i Adama. Drugą jest natomiast słynna na TikToku książka "To, co zostaje w nas na zawsze" Lucy Score.

A wam które książki przeczytane w marcu podobały się najbardziej?

Alice Oseman, Solitaire - ★★★★★★☆☆☆☆
Elena Armas, The American Roommate Experiment - ★★★★★★★★★★ (reread)
Emily Henry, Book Lovers - ★★★★★★★★☆☆
Weronika Ancerowisz, For Sure Not You - ★★★★★★☆☆☆☆
Meghan Quinn, Nie od pierwszego wejrzenia - ★★★★★★★☆☆☆
Mona Kasten, Fragile Heart - ★★★★★★★★★★ (reread)
Lucy Score, To, co zostaje w nas na zawsze - ★★★★★★★★★☆ (reread)
Monica Murphy, A Million Kisses In Your Lifetime - ★★★★★★★★☆☆
Monica Murphy, Birthday Kisses - ★★★★★★★★★☆


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:


Pomijając oczywiste odpowiedzi, którymi byłyby moje patronaty i reread "The American Roommate Experiment", bo o tych książkach ciągle tutaj rozmawiam, bardzo spodobało mi się także "Book Lovers" - nowa powieść Emily Henry. To chyba moja ulubiona książka tej autorki i jednocześnie pozycja, na której świetnie się bawiłam ze względu na jej genialny humor. Dawno już tak się nie uśmiałam podczas lektury romansu.

NAJWIĘKSZE ROZCZAROWANIE MIESIĄCA:


Nie wiem czy którąkolwiek z przeczytanych książek uznałabym za rozczarowanie. Niektóre z nich nie do końca trafiły w mój gust i miały swoje wady, ale nie nazwałabym ich złymi. Pod tym względem uważam, że był to naprawdę udany miesiąc :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia