sobota, 3 kwietnia 2021

Podsumowanie czytelnicze marca


Czas na comiesięczne podsumowanie czytelnicze! Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam tak produktywny miesiąc pod względem czytania, jakim był dla mnie marzec. Na początku korzystałam z wolnego i nadrabiałam wiele książek, a potem byłam na takiej fali, że czytałam, czytałam i nie mogłam przestać. I trafiłam na kilka naprawdę cudownych pozycji, które skutecznie poprawiły mi humor. W sumie udało mi się przeczytać jedenaście książek, co jest chyba moim osobistym rekordem, a przynajmniej w ciągu ostatnich lat. Cała lista prezentuje się tak:

  • Corinne Michaels, Wróć do Mnie - ★★★★★★★★★☆
  • Ella Fields, Słodko-gorzka - ★★★★★★☆☆☆☆
  • J. A. Redmerski, Zabić Sarai - ★★★★★★★☆☆☆
  • J. A. Redmerski, Drugie Życie Izabel - ★★★★★★★★☆☆
  • Ella Frank, Trust - ★★★★★★★★☆☆
  • Jennifer L. Armentrout, Sentinel - ★★★★★★★★★★
  • Pam Godwin, Mroczna Melodia - ★★★★★★★☆☆☆
  • Jennifer L. Armentrout, The Burning Shadow - ★★★★★★★★★☆
  • Jennifer L. Armentrout, The Brightest Night - ★★★★★★★★★★
  • K. Bromberg, I wtedy cię poznałem - ★★★★★★★☆☆☆
  • Katja Millay, Morze Spokoju - ★★★★★★★★★★ (reread)


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Rany, jak trudno wybrać! W marcu przeczytałam kilka naprawdę świetnych pozycji. Nie byłabym sobą jakbym nie wspomniała o książkach Armentrout, bo jeszcze chyba na żadnej się nie zapowiodłam. A już zwłaszcza jeśli chodzi o zakończenie serii Covenant, które zszokowało mnie jak żadna inna książka. Warto jeszcze wspomnieć o "Wróć do Mnie" Corinne Michaels, która ma kompletnie inny klimat i doprowadziła mnie do łez i poruszyła serce.

NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:
Hm... chyba najsłabiej bawiłam się czytając "Słodko-gorzką" Elli Fields, ale nie czułabym się dobrze, pisząc, że to najgorsza książka, bo wcale taka nie była. Po prostu kilka rzeczy mi zazgrzytało. Poza tym w tym miesiącu żadna książka mnie nie zawiodła.

A wam ile książek udało się przeczytać?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia