piątek, 1 października 2021

Podsumowanie czytelnicze września


Wrzesień to był dla mnie bardzo udany miesiąc czytelniczy, zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym. Miałam okazję przeczytać kilka wspaniałych tytułów (ale tych trochę słabszych też) i muszę przyznać, jestem bardzo zadowolona ze swojego wyniku. W całym miesiącu przeczytałam aż 11 powieści, z czego trzy to był reread moich ukochanych romansów, które czytałam w ramach wyzwania Czytam Ulubione. Cała lista prezentuje się tak:

Benjamin Alire Saenz, Arystoteles i Dante odkrywają sekrety wszechświata - ★★★★★★★★★★
Corinne Michaels, Consolation - ★★★★★★★★★★ (reread)
Corinne Michaels, Conviction - ★★★★★★★★★★ (reread)
Ava Reed, Madly - ★★★★★★★★☆☆
Kristen Callihan, Gorąca sesja - ★★★★★★★★★★
Mhairi McFarlane, Miłość na później - ★★★★★★☆☆☆☆
Alice Oseman, Heartstopper. Tom 1 - ★★★★★★★★☆☆
Scarlett Cole, Granice zła - ★★★★★★★☆☆☆
Elle Kennedy, Wyzwanie - ★★★★★★★★★★
Michelle Quach, Cała szkoła mówi o mnie - ★★★★★★★★★★
Simone Elkeles, Idealna Chemia - ★★★★★★★★★★ (reread)


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Bardzo ciężko jest mi wybrać jedną, najlepszą książkę, jaką przeczytałam we wrześniu, dlatego postanowiłam wytypować trzy. Pierwszą z nich jest oczywiście "Wyzwanie" Elle Kennedy, której premiera już 26 października. Powrót do moich ukochanych hokeistów zawsze sprawia mi tak wiele radości, a tutaj autorka porusza wiele ważnych wątków. Nie mogę się doczekać aż ją przeczytacie! Kolejną jest "Arystoteles i Dante odkrywają sekrety wszechświata", która była jedną z najpiękniejszych książek, jaką przeczytałam w swoim życiu. Niesamowicie dała mi do myślenia. No i na koniec najlepsza młodzieżówka, jaką przeczytałam w ostatnim czasie, czyli "Cała szkoła mówi o mnie". Rewelacyjna historia napisana z feministycznym przytupem!

NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Największym rozczarowaniem okazała się być "Miłość na później" Mhairi McFarlane, ponieważ niestety spodziewałam się czegoś zupełnie innego. Miałam nadzieję na uroczą komedię romantyczną, ale niestety w niej tego nie znalazłam.

A jak wyglądał wasz wrzesień pod względem czytelniczym?

1 komentarz:

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia