wtorek, 6 sierpnia 2019

Podsumowanie lipca


Witajcie, kochani! Jak to się stało, że za nami już pierwsza połowa wakacji? Czas leci tak szybko, że ledwo mrugnęłam okiem, a tu cały miesiąc zleciał. Lipiec był bardzo zajętym miesiącem, bo przez większość czasu pracowałam, a w pewnym momencie dopadł mnie pewien zastój czytelniczy i znowu nie udało mi się za wiele poczytać. Marzyło mi się jakieś piętnaście książek, żeby nadgonić zaległości, a przeczytałam tylko dziewięć, czyli dość standardowo. No ale mogło być też gorzej ;)

Moja lista wygląda tak:

Tijan, Hate To Love You★★★★★★★☆☆☆
Tillie Cole, Słodki Dom★★★★★☆☆☆
Katherine Center, Milion Nowych Chwil★★★★★★★★☆
Adi Alsaid, Nigdy, Trochę, Do Szaleństwa★★★★★★☆☆☆
Helen Hoang, Więcej niż Pocałunek★★★★★★★★★☆
Jenn Bennett, Z Głową w Gwiazdach★★★★★★★★★★
Ginger Scott, Chłopak Taki Jak Ty★★★★★★★★★★
Ginger Scott, Dziewczyna Taka Jak Ja ★★★★★★★★★☆
+ pewna tajemnicza książka, o której więcej dowiecie się wkrótce ;)




NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:




Tutaj na moment pochwały zasługuje seria "Jak My" Ginger Scott. Wystarczająco się nad tymi książkami zachwycałam w moich recenzjach, ale powtórzę jeszcze raz - warto poświęcić im chwilę uwagi. Historia Wesa i Joss mówi o pokonywaniu przeciwności, odnajdowaniu swojej wewnętrznej siły, nie poddawaniu się pomimo mroku. Warto wspomnieć też o powieści "Z Głową w Gwiazdach" Jenn Bennett, której bardzo długo wyczekiwałam w Polsce. Uwielbiam wszystkie książki tej autorki i ta również nie była wyjątkiem.







NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:




Tutaj już jest trochę gorzej niż w zeszłym miesiącu. Największym rozczarowaniem była chyba nowa powieść Tillie Cole "Słodki Dom". Pokładałam w niej tak duże nadzieje, miałam oczekiwania, a poczułam się zawiedziona. Ta współczesna wersja Romeo i Julii była bardzo słabo poprowadzona, bohaterowie dziecinni, a ich miłość w ogóle mnie nie kupiła. Nadal trudno mi uwierzyć, że to ta sama autorka, która napisała "Nasze Życzenie". 







A wam ile książek udało się przeczytać w lipcu? Podzielcie się waszymi faworytami :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku :) Jestem ciekawa jak mi się spodoba Dziewczyna taka jak Ty, bo pierwszy tom dla mnie wypadł średnio :D

    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też jestem ciekawa, czy ci się spodoba.

      Usuń
  2. 9 książek to naprawdę dobry wynik. Gratuluję. Mnie udało się przeczytać ich 7. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Słodki Dom nie okazała się lepsza. Niebawem ja się za nią zabieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tobie spodoba się bardziej, niż mnie. Dla mnie to niestety wielkie rozczarowanie :/

      Usuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia