czwartek, 14 kwietnia 2022

Colleen Hoover - Znajdując Szczęście



Daniel i Six zgubili szczęście. Mężczyzna widzi, że Six coraz bardziej oddala się od niego i zamyka w sobie. Początkowo uważa, że przytłacza ją nadmiar codziennych obowiązków, ale rodzina oraz przyjaciele uświadamiają mu, że chodzi o coś więcej, że ukochana może go potrzebować bardziej, niż mu się wydaje. Choć Daniel sam czuje się zagubiony, wie, że teraz musi zrobić wszystko, co w jego mocy, by pomóc Six – i by jej nie stracić.

Gdy w szczerej rozmowie Six wyznaje, że co ją tak bardzo martwi, Daniel postanawia zrobić wszystko, aby jej pomóc. Szukając informacji, poznaje inną parę, dzięki której on i Six będą mieli szansę ponownie zbliżyć się do siebie. Czy uda im się odnaleźć szczęście?


"Znajdując szczęście" to krótkie opowiadanie, które w przepiękny sposób łączy ze sobą całą serię "Hopeless" i "Wszystkie Nasze Obietnice" (w kolejności: Hopeless, Losing Hope, Szukając Kopciuszka, Wszystkie Nasze Obietnice, Znajdując Szczęście), a o którym - co zaskakujące - tak naprawdę niewiele osób w ogóle wie. Miałam okazję czytać je po raz pierwszy zaraz po zagranicznej premierze, ale do polskiej wersji zabrałam się dopiero niedawno, ponieważ postanowiłam, że powinno się o niej więcej mówić. Dlaczego? Ponieważ po pierwsze: to idealny epilog dla fanów wyżej wspomnianych książek. A po drugie: w znanym stylu Colleen Hoover, ta opowieść, chociaż zwodniczo króciutka, to historia pełna emocji, serca i duszy, która jeszcze mocniej przybliża nas do bohaterów, których znamy od lat. Nie wyobrażam sobie przeczytać poprzednie książki i nie zakończyć ich tą nowelką - to słodko-gorzkie, przepiękne pożegnanie tych bohaterów, na które sobie zasłużyli.

W odróżnieniu do moich typowych recenzji ta nie będzie długa, głównie dlatego, że niewiele mogę wam o tym opowiadaniu opowiedzieć bez zdradzenia ważnej części tych historii, a tego nie chcę robić (uwierzcie, te powieści po prostu trzeba samemu poznać), jeśli jednak historia Six i Daniela, a także Quinn i Grahama są wam znane, z pewnością możecie się domyślić, w jaki sposób autorka postanowiła je powiązać. Jeśli nie, mogę wam powiedzieć tylko tyle - szykujcie się na ogrom emocji, wzruszenie i rosnącą na nowo miłość do tych cudownie łączących się, ściskających za serce historii. I zdecydowanie nie czytajcie jej w miejscu publicznym, a już szczególnie w pociągu, jak to zrobiłam ja. Możecie zebrać kilka dziwnych spojrzeń, gdy nagle zaczniecie płakać. Autorce udało się na zawsze połączyć te książki w tak piękny sposób, że do końca życia będę jej za to wdzięczna. Dało mi to nie tylko spokój ducha, ale idealne zakończenie.

"Hopeless" to książka, którą do dzisiaj wspominam jako jedną z pierwszych, jak nie pierwszą, powieść z gatunku romans, która sprawiła, że zakochałam się na nowo w czytaniu. To ona otworzyła przede mną cały ten przepiękny świat fikcji, bez którego teraz nie wyobrażam sobie swojego życia. Noszę Sky, Dean'a, Six i Daniela w moim sercu od tak wielu lat, że sam fakt, że w 2022 roku mogę na nowo powrócić do tych bohaterów i zobaczyć, jak im się teraz układa, to przepiękna niespodzianka ze strony autorki. Chociaż opowiadanie ma niewiele stron, Hoover udało się nim wywołać całą gamę emocji - od bólu, strachu i smutku, po szczęście, dumę i miłość. To szczególnie ważna pozycja dla tych osób, które tak jak ja kochają te książki, więc jeśli jeszcze nie znacie "Znajdując Szczęście" - uwierzcie, koniecznie musicie tę nowelkę przeczytać. Po stokroć warto.



COLLEEN HOOVER to amerykańska pisarka, autorka poruszających romansów i powieści z gatunku New Adult. Pisarka urodziła się w 1979 roku w Sulphur Springs (miasto w Teksasie). Zaczęła pisać dla przyjemności. Ponieważ jej książki zostały docenione przez czytelników, porzuciła pracę jako pracownik socjalny i skoncentrowała się na pisaniu kolejnych powieści. Dotychczas napisała ich już kilkanaście, a kilka z nich trafiło na listy bestsellerów „New York Timesa”. Każda natomiast została bardzo wysoko oceniona przez użytkowników Goodreads.




Tytuł: Znajdując szczęście
Autor: Colleen Hoover
Tytuł w oryginale: Finding Perfect
Data premiery: 25 czerwca 2021
Wydawnictwo: Otwarte
Liczba stron: 120
Ocena: 10/10


5 komentarzy:

  1. Autorki styl znam, ale te książki są jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę kiedyś dać szansę tej autorce. Wcześniej próbowałam z Hopeless i jakoś tak... no, nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, to może spróbuj z jej romansami New Adult? Hopeless to bardziej młodzieżówka, a jej nowsze książki zdecydowanie mają inny klimat. Chociażby "Wszystkie Nasze Obietnice" :)

      Usuń
  3. Cześć . Niedawno widziałam dowody DR DAWN na blogu, który odwiedzam, aby rozwiązać problemy w związku i randkowaniu, ponieważ miałam poważne kłopoty z moim chłopakiem i spotykaliśmy się przez dziewięć miesięcy, po prostu nagle się zmienił, nie odpowiadał na moje pytania. dzwoni, zaczął oszukiwać, skrzywdził mnie na wiele sposobów, nigdy nie sądziłem, że to możliwe i po prostu pomyślałem, że powinienem spróbować *może z jakiejś desperacji*.. i skontaktowałem się z GREAT DR DAWN. Na początku wszystko wydawało się senne i niewiarygodne, jego rady i rozwiązania były trochę proste i dziwne, a ja trochę się bałem, ponieważ czytałem i słyszałem wiele historii o fałszywych czarodziejach, oszustwach i nigdy nie wierzyłem w magię. i wiara i wrzuciłem kilka rzeczy po wszystkim i zadziałało to jak cud, wszystko poszło w zupełnie nowym kierunku, było i było niesamowite... Myślę, że to wszystko w dobrej wierze sprawiło, że przeczytałem ten konkretny post w ten wierny dzień. . Mam nadzieję, że mogę pomóc innym ludziom, tak jak on pomógł mi... Zrobiłem trochę i dostałem wszystko, czego chciałem. Jeśli chcesz *swojego chłopaka, dziewczynę, męża, żonę, rodzinę i życie miłosne. Wyślij e-maila { dawnacuna314@gmail.com } lub skontaktuj się z nim na WhatsAppie
    {+2348032246310}

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia