sobota, 30 kwietnia 2022

Podsumowanie książkowe kwietnia


Kwiecień już niemalże za nami, więc nadszedł czas na comiesięczne podsumowanie czytelnicze! Muszę przyznać, że jestem dość zadowolona z książek, które udało mi się w tym miesiącu przeczytać, bo większość z nich mi się bardzo podobała. Mój wynik to dziesięć książek i chociaż nie wszystkie stały się moimi nowymi ulubionymi, trafiłam też na takie, przez które niemalże przepłynęłam - szczególnie jeśli chodzi o mój kwietniowy patronat, którym jest finał trylogii Leny Kiefer. Cała lista wygląda tak:
  • Malorie Blackman, Iksy i Zera - ★★★★★★★★☆☆
  • Shelby Mahurin, Bogowie i potwory - ★★★★★★★★★☆
  • Lena Kiefer, Don't Leave Me - ★★★★★★★★★★
  • K. Bromberg, Bez Zobowiązań - ★★★★★★★★☆☆
  • Sual Austerlitz, Pokolenie Przyjaciół - ★★★★★★★★☆☆
  • Julia Quinn, Ktoś mnie pokochał - ★★★★★★☆☆☆☆
  • Kristin Cashore, Wybrańcy - ★★★★★★★☆☆☆
  • Corinne Michaels, Powróćmy do siebie - ★★★★★★★★☆☆
  • Tirzah Price, Duma i Podejrzenie - ★★★★★★☆☆☆☆
  • Brittainy C. Cherry, Art & Soul - ★★★★★★★★★☆ (reread)


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Cóż, raczej nikogo nie zaskoczę, jeśli wymienię tutaj "Don't Leave Me" Leny Kiefer. Czekałam na finał historii Lyalla i Kenzie od miesięcy i muszę przyznać, że się nie zawiodłam. Autorka spełniła wszystkie moje oczekiwania i wiem, że to będzie jedna z najbardziej zapadających w pamięci trylogii, jakie kiedykolwiek dane mi było przeczytać. Na honorowe miejsce zasługują też "Bogowie i Potwory" Shelby Mahurin, kolejny finał trylogii, która była świetnym zwieńczeniem tej emocjonującej i pełnej akcji historii.

NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Zastanawiałam się na tym i szczerze, żadnej książki przeczytanej w kwietniu nie nazwałabym złą. Były lepsze i słabsze, ale patrząc na całą listę ani jedna nie wywołała we mnie typowo negatywnych emocji, więc uznaję to za ogromny sukces.


A jak wypadł wasz kwiecień pod względem czytelniczym?


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia