piątek, 1 kwietnia 2022

Podsumowanie czytelnicze marca


Witajcie, kochani! Mamy dzisiaj pierwszy kwietnia, a więc czas na comiesięczne podsumowanie czytelnicze. Co ciekawe, marzec okazał się być naprawdę udanym miesiącem, czego kompletnie się nie spodziewałam. Przeczytałam dwanaście książek i większość mi się bardzo podobała, a nawet jedną z nich miałam okazję objąć patronatem medialnym (premiera już w czerwcu, ale o niej więcej bliżej premiery!), co uznaję za ogromny sukces. Tak wygląda cała moja lista:

Samantha Young, Jutro Będziesz Mój - ★★★★★★☆☆☆☆
Kristen Callihan, Niegrzeczny Basisa - ★★★★★★★★★☆
Phil Stamper, The Gravity of Us - ★★★★★★★★☆☆
Anna Benning, Vortex. Dzień, w którym rozpadł się świat - ★★★★★★★★★☆
Anna Benning, Vortex. Dziewczyna, która prześcignęła czas - ★★★★★★★★★★
Alice Oseman, Heartstopper. Tom 3 - ★★★★★★★★★★
Emiko Jean, Tokio Ever After - ★★★★★★★★★☆
Aiden Thomas, Strażnicy Dusz - ★★★★★★★★☆☆
Soman Chainani, Piękno i bestie - ★★★★★★★☆☆☆
Colleen Hoover, Znajdując szczęście - ★★★★★★★★★★
Mia Sheridan, Bez Winy - ★★★★★★★★★☆ (reread)
Julia Popiel, Ryzykowny pocałunek - ★★★★★★★★★★ (o której więcej wkrótce!)


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Poza oczywistym patronatem, czyli debiutancką książką Julii Popiel, która ukaże się już w czerwcu (a miłośnicy romansów z przystojnymi prawnikami zdecydowanie się w niej zakochają) i o której opowiem wam więcej bliżej premiery, chyba moją ulubioną lekturą tego miesiąca okazała się być trylogia Vortex Anny Benning. To pełna wartkiej akcji i plot twistów seria z zapadającym w pamięci wątkiem miłosnym, która niesamowicie mnie wciągnęła. Już się nie mogę doczekać finału! Ale tak naprawdę mogłabym tutaj wymienić wiele innych tytułów, bo tak naprawdę prawie wszystkie przeczytane w tym miesiącu książki mi się podobały.

NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Niekoniecznie nazwałabym ją najgorszą, bo książka miała swoje plusy i minusy, ale największym rozczarowaniem okazała się być niestety nowość od Samanthy Young "Jutro będziesz mój". Zdaje się, że ostatnio mi nie po drodze z twórczością tej autorki, bo po raz kolejny nie jestem pod wrażeniem historii miłosnej, jaką nam tu przedstawiła. Główny bohater doprowadzał mnie do szewskiej pasji. Ale za to wątek kryminalny mi się podobał, główna bohaterka też zrobiła na mnie wrażenie, więc nie skreślam tej pozycji kompletnie.

A jak wyglądał wasz marzec? Jakie książki wam się podobały najbardziej?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia