niedziela, 1 stycznia 2023

Podsumowanie czytelnicze grudnia


Witajcie w nowym roku, kochani! Dajecie wiarę, że mamy już 2023? Ja mam wrażenie, że poprzedni rok zleciał w mgnieniu oka, a szczególnie te ostatnie miesiące. Jako że mamy 1 stycznia, czas podsumować grudzień. Szczerze mówiąc, nie był to najlepszy miesiąc pod względem czytelniczym. Wpadłam trochę w zastój czytelniczy i chociaż udało mi się przeczytać 9 książek (o jednej z nich na razie nie mogę nic mówić), tylko garstka z nich naprawdę zrobiła na mnie wrażenie. Mogę mieć tylko nadzieję, że 2023 zacznę lepiej. Tak wygląda cała lista:

Mary E. Pearson, Taniec Złodziei - ★★★★★★★★★☆
Casey McQuiston, I Kissed Shara Wheeler - ★★★★★★★★☆☆
Julia Popiel, Bez przyszłości - ★★★★★★★★★★
Emma Lord, Pasujemy do siebie - ★★★★★☆☆☆☆☆
Marah Woolf, Pierścień ognia - ★★★★★★★☆☆☆
P. D. Hutton, Serce w prezencie - ★★★★★★☆☆☆☆
Colleen Hoover & Tarryn Fisher, Never Never - ★★★★★★★☆☆☆
B. K. Borison, Lovelight Farms - ★★★★★★★★★☆


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:


Miałam przyjemność przeczytać najnowszą książkę Julii Popiel, która premierę będzie miała już w lutym i bez dwóch zdań jest to jedna z trzech najlepszych książek, jakie przeczytałam w grudniu. I szczerze mówiąc, moja ulubiona tej autorki - nie mogę się doczekać, aż wszyscy ją poznacie. Natomiast podobały mi się także dwie inne książki: "Taniec Złodziei" oraz "Lovelight Farms". Dwie kompletnie różne historie, ale obydwie niesamowicie mnie wciągnęły.

NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:


Niestety największym rozczarowaniem okazała się być książka "Pasujemy do siebie" Emmy Lord. Minęło już trochę czasu odkąd ją czytałam i niestety niewiele już z niej pamiętam poza tym, że do mnie nie trafiła. Wielka szkoda, bo "Tweet Cute" tej samej autorki pokochałam i spodziewałam się, że tym razem też tak będzie.

A jak wyglądał wasz grudzień? Ile książek przeczytaliście?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia