niedziela, 7 stycznia 2024

Podsumowanie czytelnicze grudnia


Koniec roku za nami, a ja w natłoku postów podsumowujących kompletnie nie miałam czasu, aby w końcu podsumować grudzień. Ale bez obaw - już to naprawiam. Muszę przyznać, miałam nadzieję, że uda mi się w tym miesiącu przeczytać więcej książek, zresztą takie miałam plany. Niestety brak wolnego czasu mnie trochę przytłoczył, a w połączeniu ze świętami po prostu nie wyszło tak, jak miało. Przeczytałam osiem książek, w tym jedną przedpremierowo, zorganizowałam maraton czytelniczy z moim patronatem, więc i tak nie był to najgorszy miesiąc.

Rebecca Yarros, Wilder - ★★★★★★★☆☆☆
Christina Lauren, Idealnie sparowani - ★★★★★★★★★☆
Sarah Adams, Practice Makes Perfect. Lekcje randkowania - ★★★★★★★★★☆
Elle Kennedy, The Deal. Układ - ★★★★★★★★★★ (reread, maraton)
B. K. Borison, Lovelight Farms. Stella & Luka - ★★★★★★★★★☆ (reread)
Rebecca Ross, Divine Rivals - ★★★★★★★★★★
Ana Huang, Kłamstwa. Seria Twisted - ★★★★★★★☆☆☆
Kerri Maniscalco, Jak ująć Diabła - ★★★★★★★★★☆


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:


Grudzień był zaskakująco udanym miesiącem, nawet jeśli nie udało mi się przeczytać takiej ilości książek, jakiej chciałam. Trafiłam na parę świetnych książek, miałam też okazję powrócić do kilku moich ulubieńców, jak chociażby do "Układu" podczas organizowanego przeze mnie maratonu czytelniczego, a nawet przedpremierowo miałam tę przyjemność czytać jedną z najpiękniejszych książek "Divine Rivals", której premiera już tuż tuż! Poza tymi książkami ogromną przyjemność sprawiły mi też książki "Practice Makes Perfect" oraz "Idealnie sparowani".

NAJWIĘKSZE ROZCZAROWANIE MIESIĄCA:


Z przyjemnością mogę napisać, że w grudniu nie trafiły mi się żadne rozczarowania. Jasne, nie każda książka trafi na listę moich ulubieńców, ale tak naprawdę żadnej nie mogę skrytykować. Aż milutko!

A jak wypadł wasz grudzień?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia