środa, 1 czerwca 2022

Podsumowanie czytelnicze maja


Początek maja był u mnie tak zakręcony, że ciężko było mi znaleźć czas na czytanie. Ale mniej więcej w połowie wreszcie udało mi się to nadrobić i dałam radę przeczytać dziesięć książek! Pod względem jakościowym niestety było już gorzej - chociaż trafiły się książki, które mi się naprawdę spodobały, reszta wypadła dość przeciętnie. Aczkolwiek problemem może być też to, że męczyłam się odrobinę z zastojem czytelniczym i ciężko było mi się w pełni wkręcić w jakąkolwiek książkę. Cała moja lista wypada tak:

Kerri Maniscalco, Królestwo Nikczemnych - ★★★★★★☆☆☆☆
Kiera Cass, Rywalki. Opowiadania - ★★★★★★★☆☆☆
Josie Williams, Zagubiony - ★★★★★★★☆☆☆
Joanna Sprenger, Miłość z gwiazd - ★★★★★★☆☆☆☆
Zoraida Córdova, Podpalaczka - ★★★★★★☆☆☆☆
Emma Mills, Na drugim końcu lata - ★★★★★★★★★☆
Kelsey Hartwell, 11 papierowych serc - ★★★★★★★★☆☆
Tricia Levenseller, Cienie między nami - ★★★★★★★☆☆☆
Michelle Hercules, Heart breaker - ★★★★★★★☆☆☆
Ginger Scott, Zapadnij w serce - ★★★★★★★★★☆ (reread)

NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Jak widać po ocenach, najbardziej w tym miesiącu spodobała mi się nowość od Emmy Mills "Na drugim końcu lata" - przeurocza, słodka i lekka młodzieżówka, która rozkochała mnie szczególnie swoimi charyzmatycznymi bohaterami. Wyrwała mnie z zastoju swoim humorem i ciepłem. Jednocześnie autorce udało się połączyć pewne wątki, które ścisnęły mnie za serce. To była zdecydowanie jedna z lepszych młodzieżówek, jakie czytałam w tym roku.

NAJWIĘKSZE ROZCZAROWANIE MIESIĄCA:

Jak pisałam wyżej, w maju nie bardzo byłam zadowolona z pewnych książek, które przeczytałam, jednak było kilka takich, które nie do końca przypadły mi do gustu. Wśród nich znajduje się na przykład "Podpalaczka" Zoraidy Córdovy, która mnie mocno rozczarowała. Spodziewałam się czegoś innego, byłam też pewna, że będę nią zachwycona, a tak naprawdę była tylko w porządku.

A jak wyglądał wasz maj? Która książka wam się podobała najbardziej?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia