poniedziałek, 28 lutego 2022

Podsumowanie czytelnicze lutego


W ostatni dzień miesiąca przychodzę z czytelniczym podsumowaniem! Luty dzięki przerwie międzysemestralnej pozwolił mi nadrobić kilka pozycji, na które miałam ochotę od dłuższego czasu, więc udało mi się przeczytać 11 książek! Jestem dumna z tego wyniku, bo nie miałam wiele czasu na czytanie. Nie wszystkie pozycje mnie porwały, ale ogólnie uznałabym ten miesiąc za udany. Tak prezentuje się cała lista:

Roni Loren, A może ty i ja - ★★★★★★★☆☆☆
Ella Maise, Pokochać Jasona - ★★★★★★★★☆☆
Julia Biel, Be My Ever - ★★★★★★★★★★
Ella Maise, To Hate Adam Connor - ★★★★★★★★★☆
Vi Keeland, Niestosowne Zachowanie - ★★★★★★☆☆☆☆
Ella Maise, Marriage for One - ★★★★★★★★★★
Sophie Gonzales, Perfect on Paper - ★★★★★★★★☆☆
Ava Reed, Deeply - ★★★★★★★★★☆
Tobly McSmith, Act Cool - ★★★★★★★☆☆☆
Mariana Zapata, Kulti - ★★★★★★★★☆☆
Kasie West, Przeznaczenie i pierwszy pocałunek - ★★★★★★★★☆☆ (reread)


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

W lutym postanowiłam wybrać dwie najlepsze książki, jedną zagraniczną, a drugą polską. Zachwycałam się już nimi na moich profilach wielokrotnie - oczywiście mowa tutaj o "Marriage for One" Elli Maise oraz "Be My Ever" Julii Biel. Kompletnie różne od siebie, ale za to cudowne. Książkę Biel miałam okazję przeczytać już drugi raz w ciągu ostatnich miesięcy i bawiłam się na niej równie rewelacyjnie jak za pierwszym razem, natomiast "Marriage for One" skradło całe moje serce i z pewnością będzie to jedna z tych książek, o której na długo nie zapomnę. Rzadko mi się zdarza, że mam ochotę przeczytać książkę jeszcze raz zaraz po jej skończeniu, ale właśnie tak było w przypadku Rose i Jacka.

NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:


W tym miesiącu nie trafiłam na taką pozycję, którą nazwałabym "najgorszą". Były takie, które podobały mi się trochę mniej i raczej już do nich nie powrócę, ale to nie były złe lektury. Zresztą możecie o nich przeczytać w moich recenzjach :)

A jak wypadł wasz luty pod względem czytelniczym? Ile książek przeczytaliście?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia