niedziela, 3 września 2023

Podsumowanie czytelnicze sierpnia


Wreszcie mogę to napisać - powróciły moje chęci do czytania! Po zmaganiu się z zastojem czytelniczym od prawie kwietnia, sierpień okazał się być (w końcu) miesiącem, gdy czytanie znowu stało się przyjemnością, a nie jedynie przymusem. A co najważniejsze, nie tylko udało mi się przeczytać jedenaście książek, co jak na tak powolnego czytelnika, jak ja, jest świetnym wynikiem, ale większość z tych książek mi się naprawdę podobała. Znalazłam kilku nowych ulubieńców, inne trochę mnie rozczarowały, ale i tak uważam to za świetny miesiąc. Wrzucam całą listę:

Marah Woolf, Korona popiołów - ★★★★★★☆☆☆☆
Jennifer L. Armentrout, Zaczekaj na mnie - ★★★★★★★★★★ (reread)
Mary E. Perason, Przysięga złodziei - ★★★★★★★★★☆
Elena Armas, The Long Game - ★★★★★★★★★★
Lynn Painter, Lepiej niż wczoraj - ★★★★★★★★★☆ 
Casey McQuiston, Red, White & Royal Blue - ★★★★★★★★★★ (reread)
Alexis Hall, Materiał na męża - ★★★★★★★☆☆☆
Chloe Gong, Last Violent Call - ★★★★★★★★★★
Mia Sosa, The Worst Best Man. Najgorszy drużba - ★★★★★★★★☆☆
Ashley Herring Green, Delilah Green ma to gdzieś - ★★★★★★☆☆☆☆
Julia Biel, Memory Almost Gone - ★★★★★★★★★★


NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Chociaż przeczytałam w sierpniu wiele świetnych książek, tak jedną, która trafiła do mnie najmocniej, pozostaje "The Long Game" Eleny Armas. Coś jest w jej książkach takiego, że zawsze czytam je z szerokim uśmiechem na twarzy i tylko z rozdziału na rozdział zakochuję się coraz bardziej w bohaterach i w ich historii - tak było również i tym razem. Natomiast trochę w innym klimacie, ale również muszę tutaj o niej wspomnieć, jest drugi tom historii Julii Biel "Memory Almost Gone", intrygujący, wciągający, ale również emocjonalny. Obydwie te książki będą miały premierę w tym miesiącu i już się nie mogę doczekać!

A jak wyglądał wasz sierpień?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia