wtorek, 4 stycznia 2022

Podsumowanie czytelnicze grudnia


Witajcie, kochani! Dzisiaj przychodzę z moim czytelniczym podsumowaniem grudnia, który wyglądał u mnie zaskakująco dobrze, biorąc pod uwagę, że właśnie w tym miesiącu przeczytałam swoją najdłuższą książkę roku, czyli "Klątwiarzy", na której odrobinę utknęłam. Przez cały miesiąc udało mi się przeczytać dziewięć książek i chociaż nie wszystkie zrobiły na mnie największe wrażenie, trafiłam też na kilka perełek. Tak wygląda cała lista:

Emily Henry, Beach Read - ★★★★★★★☆☆☆
Christina Lauren, Miłość na święta - ★★★★★★★★☆☆
Holly Black, Klątwiarze - ★★★★★★☆☆☆☆
Kate Clayborn, Między literami - ★★★★★★★★☆☆
Lauren Price, Grzeczni chłopcy nie kradną staników - ★★★★★★☆☆☆☆
Ali Hazelwood, The Love Hypothesis - ★★★★★★★★★☆
Richard Paul Evans, Ulica Noel - ★★★★★★☆☆☆☆
Jenn Bennett, Mój Alex - ★★★★★★★★★★ (reread)
Jennifer L. Armentrout, Krew i Popiół - ★★★★★★★★☆☆



NAJLEPSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Ciężko mi wybrać najlepszą książkę miesiąca, bo kilka z nich zasługuje na wyróżnienie, ale największe wrażenie zrobiła na mnie powieść Ali Hazelwood "The Love Hypothesis", której niestety u nas jeszcze nie można dostać. Romans z wątkiem udawanego związku i na dodatek enemies to lovers? Oczywiście, że przepadłam. Nie bez powodu cały TikTok szaleje na punkcie tej książki. Chciałabym jednak jeszcze wspomnieć o "Krwi i Popiole" Jennifer L. Armentrout, której premiera już 12 stycznia. Książka ta zapoczątkowała nową serię jednej z moich najukochańszych autorek i każdy kto lubi dobre fantasy z rewelacyjnym romansem powinien ją przeczytać.

NAJGORSZA KSIĄŻKA MIESIĄCA:

Zupełnie szczerze, najmniej zapadającą w pamięci książką okazała się być "Ulica Noel" Richarda Paula Evansa, która była moją ostatnią powieścią świąteczną w 2021 roku. Po prostu niezbyt przypadł mi do gustu styl pisania autora i zabrakło mi dobrego rozwinięcia postaci i fabuły. Dość szybko wypadła mi z pamięci.

A jak wyglądał wasz grudzień?

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dzięki za przeczytanie mojego wpisu! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawił/a komentarz ze swoją własną opinią :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia